Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

slechte host: imgbox

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door hooters Bekijk bericht
    lol Schei uit zeg... Mag hopen dat autoplay dan is uitgeschakeld EN je op de play button moet klikken om iets te horen te krijgen.
    Het mooie is dat youtube daar over na gedacht heeft.
    Wanneer 1 filmpje begint te streamen dan zal de andere ongeacht of die op autoplay staat of niet gewoon niet starten tot die ander afgelopen is (mits je zelf op play gedrukt hebt)
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Stel je voor, je kan op dit forum in je post een .mp3 laten horen.
    Als dat 1x gebeurd hoor je een leuk muziekje als je het topic opent en iedereen is blij.
    Maar als dat iedereen zou doen dan hoor je plots 40 muziekjes door elkaar.
    Dit is dus wel heel iets anders maar ik wil hiermee aangeven dat soms iets zijn doel voorbij kan streven.
    lol Schei uit zeg... Mag hopen dat autoplay dan is uitgeschakeld EN je op de play button moet klikken om iets te horen te krijgen.
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door hooters Bekijk bericht
    x2


    Kanus klaagde ook al over het langzaam laden van een pagina vol met grote foto's (geen thumbs).
    Ja, maar dat heeft een heel andere reden

    Ik denk niet altijd aan mezelf maar hoe het voor anderen ook is op een forum.
    Het beste werkt een forum "voor iedereen" als je geen grote foto's neerzet maar thumbs.
    Snelle PC, trage PC's, snelle host of trage host e.d. maakt dan voor het forum zelf niet veel meer uit, maar enkel als de persoon in kwestie zelf de bewuste foto's wil gaan zien.
    Waarom zou iemand dus als hij/zij een topic opent eerst 10 of 20 MB en meer...moeten downloaden ??....ja want als die foto's er zo staan gebeurd dat.
    En waar ik helemaal een hekel aan heb ( ook niet voor mezelf maar in belang van forum) zijn die .PNG foto's. Ik tel ze wel eens voor de gein op en dan zie je van een paar pics in 1 post dat er wel 20 Mb staat.

    ***
    Zo'n Youtube button op dit forum is natuurlijk heel mooi, maar dat is in mijn ogen meer bedoeld als er iemand eens zo'n filmpie wil posten.
    Men is er misschien nooit vanuit gegaan dat daar wel eens hele topics BOMVOL mee gezet kunnen worden...wat dus nu soms wel gebeurd.

    Stel je voor, je kan op dit forum in je post een .mp3 laten horen.
    Als dat 1x gebeurd hoor je een leuk muziekje als je het topic opent en iedereen is blij.
    Maar als dat iedereen zou doen dan hoor je plots 40 muziekjes door elkaar.
    Dit is dus wel heel iets anders maar ik wil hiermee aangeven dat soms iets zijn doel voorbij kan streven.
    Reageer

    #4
    x2

    Heb ook geen problemen met het laden van een pagina die volstaat met embedded YT videos, en ik heb nog wel een relatief langzame verbinding.

    Kanus klaagde ook al over het langzaam laden van een pagina vol met grote foto's (geen thumbs).

    Misschien een instelling verkeerd!? dunno!?

    Ik moet toegeven dat het een paar weken geleden een ramp was met het laden van grote foto's gehost op imgbox, maar daar heb ik op het ogenblik geen last meer van.
    Reageer

    #5
    Flash is rommel waar me mee moeten leren leven helaas.
    Ik moet wel zeggen het helpt als je een beetje vlotte videokaart hebt. Klinkt raar, maar steeds meer delen van Firefox/Flash worden afgehandeld door de GPU ipv de CPU dmv hardware-acceleratie.
    Uiteraard is een vlotte CPU en een bak geheugen natuurlijk ook niet verkeerd

    Zelf heb ik een redelijk oude pc (Intel Quad core Q6600) met 8 gb ram en een redelijke videokaart (nvidia gtx460) en ik moet zeggen dat zelf met deze relatief "oude hardware" echt geen problemen heb met het laden van Flash/youtube etc.
    Aangepast door Avex; 5 september 2013, 22:24.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
33 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
42 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X