Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Nieuwe mokkelbabe verkiezingen??

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Nieuwe mokkelbabe verkiezingen??
    Het einde van de mokkelbabe 2017 verkiezing nadert, dus dat betekent dat de wedstrijd in iets minder dan 2 weken voorbij is. Maar niet getreurd, ik Heb het leuke idee om 2 extra verkiezingen te houden. Dit zullen zijn de ''Mokkelbabe Europa'' en ''Mokkelbabe Internationaal'' verkiezingen. De Mokkelbabe Europa houd in dat er verschillende vrouwen uit de landen Belgie, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk het tegen elkaar op zullen nemen in een spannende strijd. De vrouwen zullen onderverdeeld worden per land. In de Mokkelbabe Internationaal verkiezing zullen er internationale vrouwen (hoofdzakelijk Amerikaans) tegen elkaar op nemen. Deze vrouwen zullen onder verdeeld worden in verschillende categorieen zoals zangeressen, actrices, reality sterren en modellen.

    Met de Nederlandse vrouwen ben ik vrij goed bekend. Met de vrouwen daarbuiten iets minder. Daarom ben ik op zoek naar 2 enthousiasten vrijwilliger die mij willen helpen met het selecteren van de vrouwen. Een persoon voor de Europese en een persoon voor de internationale verkiezing. Dus ben je gemotiveerd en heb je interesse stuur me dan een prive berichtje en wie weet kom jij me dan helpen met de selectie. Wees er snel bij want wie het eerst komt wie het eerst maalt.
    Aangepast door Epiceply; 23 april 2017, 10:50.
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
33 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
42 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X