What's next

Aanbieding

pikant-mokkels-tina-
20 OKTOBER 2017

Maak kennis met Tina

Ze is biseksueel, heeft geen moeite met naakt, en is onwijs open-minded…

Reageren

Dames van Utopia

Foto's Ga naar de gallery van 'Dames van Utopia'! Discussietools
4 januari 2014, 16:38
Enigma
Super Moderator
Bedankjes:1.917
30.115 bedankjes in 7.110 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shoppa Bekijk bericht
Haha indeed en john de mol zei nog; "Ze moeten iets van ongeveer dezelfde waarde terug geven."

Ze zijn nu al bezig met bedden bouwen, het word daar iets te luxe.
Maar ben benieuwd hoe ze dit in de eerste uitzending gaan uitleggen dat ze al een bad, bedden, muur, sigaretten, eten, aanstekers etc hebben.

Ik heb ze gisteren al horen praten over een laptop omdat ze daar zowieso al wifi hebben.
Denk dat we wel een voorbeschouwing krijgen tot aan de situatie van nu.
Maar laptop, en wifi ja? dan is ook al internet heel dicht bij.
4 januari 2014, 16:29
Shoppa
Forum regular
Bedankjes:99
5.020 bedankjes in 732 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enigma Bekijk bericht
Haha, deze is te leuk..
Haha indeed en john de mol zei nog; "Ze moeten iets van ongeveer dezelfde waarde terug geven."

Ze zijn nu al bezig met bedden bouwen, het word daar iets te luxe.
Maar ben benieuwd hoe ze dit in de eerste uitzending gaan uitleggen dat ze al een bad, bedden, muur, sigaretten, eten, aanstekers etc hebben.

Ik heb ze gisteren al horen praten over een laptop omdat ze daar zowieso al wifi hebben.
4 januari 2014, 16:05
Enigma
Super Moderator
Haha, deze is te leuk..

Citaat:
Rondleiding 10 euro p.p.
Pannenkoek 5 euro p.p
Drinken 2 euro p.p
Een Utopia kaas 20 euro p.p

Godsklere man de Efteling is nog goedkoper...
3 januari 2014, 16:41
Kanus
Hardcore member
Bedankjes:1.047
6.415 bedankjes in 1.642 posts
Citaat:
Leuk stukje wat ik op Fok las:
Ja LOL...die streamlocks zelfs al ga je ervoor betalen, dan gooien ze het dus weer op zwart.
Naja..op zwart...ik denk dat je dan beelden gaat zien van de koeien en als de koeien in de wei staan van een lege koeienstal !!!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shoppa Bekijk bericht

Elke maand komt er een nieuwe inwoner
Dat zei ik dus al. ...dan kunnen die "terror Jaapies" erin.

Dit soort BB programma's kun je dan ook veel beter meteen beginnen met dat soort figuren, want dat is ook wat de "voyeuristische mens" wil zien die daarvoor nog wil betalen.
Dit soort ideologie wat we nu zien ( p.s. als je tenminste na 30 min nog beeld hebt) zit niemand op te wachten na mijn idee...nieuwtje zal er gauw af zijn.
Mensen die eieren en melk gaan verkopen of een plankje doorzagen en 's avond kringgesprekken voeren over een betere wereld en al die onzin.
nee...kijkers willen actie, ruzie en relatieproblemen zien, en blote tetten niet te vergeten en dat men daaro ligt te ketsen in de koeienstal of naakt in bad gaat. ...toch???...laten we eerlijk zijn.
Zo was het met al die BB voorgangers, dus waarom zou dat nu anders zijn.

Maar goed....als die caps er straks komen, mogen ze gepost worden

Laatst gewijzigd door Kanus; 3 januari 2014 om 16:53.
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft Kanus bedankt voor deze post
JME (27 januari 2014)
3 januari 2014, 15:12
Enigma
Super Moderator
Leuk stukje wat ik op Fok las:

Citaat:
'Regelloos' Utopia bomvol regeltjes

Het nieuwe realityprogramma van John de Mol, Utopia, dat op oudejaarsdag van start is gegaan blijkt vooralsnog niet aan de beloftes te voldoen. Het 'experiment' waarbij 15 deelnemers moeten zien te overleven en een nieuwe samenleving moeten opbouwen lijkt verre van een experiment te zijn.
De kandidaten zijn - zoals bij alle realityshows sinds Big Brother - vooral mensen die een carrière in de showbiz ambiëren, aangevuld met mensen die op deze wijze hopen hun eigen bedrijfje een boost te geven.
Daarnaast zou volgens de Mol het programma vrij zijn van wetten en regels, maar amper 2 dagen na de start blijkt al dat er op diverse plekken niet gerookt mag worden, er geen mutsen of petten gedragen mogen worden, er niet over de castingprocedure mag worden gesproken, er niet met briefjes mag worden gecommuniceerd en het vuurtje alleen op een aangewezen plek mag worden gestookt.
Daarnaast valt het survivalprincipe vooralsnog ook nogal tegen. Zo is er voldoende proviand, kunnen de kandidaten gewoon mensen uitnodigen die tegen betaling een rondleiding op het terrein krijgen en zodoende uiteindelijk alle luxe vergaren die ze willen. Zo worden er inmiddels bedden besteld en komt er elektriciteit en gas. Het survivalidee ligt daarmee na twee dagen al ver achter ons.
Ook is de verguisde streamlock er weer. Een streamlock vindt plaats zodra er iets interessants gebeurt, en voorkomt dat de kijkers dit op de live internetstreams kunnen bekijken.
Utopia is momenteel alleen nog te volgen via livestreams. Vanaf 6 januari is er een dagelijks programma op campingzender SBS6.

Bron: Fok.nl
Reclame
3 januari 2014, 14:57
Shoppa
Forum regular
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kanus Bekijk bericht
Hmmm...ik dacht dat die mensen daar niks hadden dan alleen een waterleiding en stroomkabeltje wat uit de grond zou komen en een paar koeien e.d.
Maar ze hebben alweer van alles gereedschap, gasfornuis, badkuip, tractor, zag al een grote stapel nieuw hout liggen, servies, een mooi dak boven hun hoofd. enz enz.
Ik hoorde ook een voice-over alweer bevelen geven

Maar helaas...ik wilde wel even verder kijken, misschien dat ik het nog wel leuk zou gaan vinden....ondanks dat ene streampie wat je dan hebt.
Maar dat mag niet en de zaak gaat daar na 30 min. kijken op zwart.
Doei J. de Mol...ik hoop dat je de kijkcijfers haalt. !!!
Klopt, alle kandidaten (15) mochten een kist met spullen meenemen.
Ze hebben ook vandaag planken en weet ik et besteld en ze zijn nu een muur aant maken, de kandidaten zeiden gister ook "Ik dacht dat we met helemaal niks zouden beginnen maar het valt nog mee."

Elke maand komt er een nieuwe inwoner en ik denk dat die dan ook weer een kist met spullen mee mag nemen, nja dan kan iedereen een jaar ergens wonen.
3 januari 2014, 14:21
Kanus
Hardcore member
Citaat:
En na die 30 minuten moet je dus een paspoort aanvragen waarmee je al je gegevens op internet gooit.
ja dat paspoort is alleen bedoeld als lekkermakertje om vervolgens je geld uit de zak te trekken want dan hebben ze je al voor de helft binnen.
Als het dan toch 1 maand gratis is....waarom dan perse zo'n paspoort ???

Als ze kijkers willen zou ik het heel anders doen...ze zijn bij de TV toch altijd zo goed met reclame?
B.v. de streams gewoon open en gratis voor iedereen....maar;
Als je gratis wil kijken dan heb je b.v. om het half uur een reclame van 2 min. ongeacht of het op dan moment saai of spannend is.
Wil je die reclame niet, dan kan je de betaal versie nemen.

Op die manier heb je toch veel kijkers en die zullen dan veel eerder beslissen (omdat je er helemaal in zit) om dan toch maar de betaalversie te nemen.
Diegene die gratis blijven kijken ( desnoods met een LQ stream) kan je toch meerekenen in je kijkcijfers en die doen dan ook mee op de social media e.d. wat weer zorgt voor extra aandacht ( lees: poen).

Nu ben ik na 30 min. al weggejaagd.....hoeft voor mij al niet meer.
Ik snap best dat het geld kost en dat ze er aan willen verdienen...maar dat kan dus ook anders.

Citaat:
Maar we wachten af, en misschien zitten we over een jaar hier nog steeds te posten.
Daar heb ik ook geen bezwaar tegen Mokkels.nl is wel gratis
Maar ik heb zo'n idee dat het over een jaar heel anders is dan nu de opzet is.
Dan gaan we van die terror Jaapjes en Natasia bitchen zien die schelden en vechten en het hele uptopia compleet weer slopen ipv opbouwen..dankzij de geschreven scripts.
Ja alles voor de kijkcijfers hé....want met "nette mensen" die braaf saaie TV maken ben je gauw uitgeteld...dat ging zo in de Gouden Kooi precies hetzelfde.

Laatst gewijzigd door Kanus; 3 januari 2014 om 14:38.
Met citaat reageren
3 januari 2014, 13:43
Enigma
Super Moderator
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kanus Bekijk bericht

Maar helaas...ik wilde wel even verder kijken, misschien dat ik het nog wel leuk zou gaan vinden....ondanks dat ene streampie wat je dan hebt.
En na die 30 minuten moet je dus een paspoort aanvragen waarmee je al je gegevens op internet gooit. Je kunt dan tot eind deze maand naar verscheidene streams kijken. Daarna is het 2,5 euro per maand betalen om het te blijven volgen.
Zelfs John de Mol twijfelt over de opzet. Kon dus wel eens een regelrechte TV flop worden.
Maar we wachten af, en misschien zitten we over een jaar hier nog steeds te posten.
3 januari 2014, 12:26
Kanus
Hardcore member
Hmmm...ik dacht dat die mensen daar niks hadden dan alleen een waterleiding en stroomkabeltje wat uit de grond zou komen en een paar koeien e.d.
Maar ze hebben alweer van alles gereedschap, gasfornuis, badkuip, tractor, zag al een grote stapel nieuw hout liggen, servies, een mooi dak boven hun hoofd. enz enz.
Ik hoorde ook een voice-over alweer bevelen geven

Met citaat reageren
2 januari 2014, 22:40
Shoppa
Forum regular
Charlotte en Lindy in bad.

Isabella;

Laatst gewijzigd door Shoppa; 2 januari 2014 om 23:11.

Forumnavigatie

Discussietools
Weergave

Volg mokkels.nl: