|
What's next
|
|
|
|
22 jan 2010, 21:22
|
|
|
|
|
|
|
De volgende 3 gebruikers hebben Vogue bedankt voor deze post:
|
|
20 jan 2010, 13:03
|
|
|
|
|
|
|
De volgende 3 gebruikers hebben Vogue bedankt voor deze post:
|
|
18 jan 2010, 11:11
|
|
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rein22
|
WOW zeer stijlvol.
|
|
|
18 jan 2010, 10:52
|
|
|
|
|
|
|
De volgende 3 gebruikers hebben rein22 bedankt voor deze post:
|
|
18 jan 2010, 01:18
|
|
|
|
|
|
|
De volgende 4 gebruikers hebben rein22 bedankt voor deze post:
|
|
16 jan 2010, 01:20
|
|
|
|
Ik kan me vervelendere filmpjes voorstellen.
|
|
14 jan 2010, 18:54
|
|
|
Citaat:
Lindsay Lohan bang voor sekstape
Lindsay Lohan is doodsbenauwd dat haar reputatie opnieuw een knauw krijgt. In Los Angeles zwerft een pittige sekstape van de 23-jarige Mean Girls-actrice rond, en het zou niet lang meer duren voordat het filmpje online komt.
Op het 47 seconden durende filmpje is Lohan te zien met een mysterieuze man. "De beelden zijn behoorlijk ranzig en laten handelingen zien die eigenlijk achter gesloten deuren horen te blijven", zegt een bron donderdag in de Britse krant Daily Mirror.
"Als de beelden op internet verschijnen, kunnen Lindsay of haar advocaten er niets meer aan doen", vervolgt de bron. De tape zou al zijn aangeboden aan het Amerikaanse blad Hustler.
|
Laat maar komen ik ben benieuwd 
|
|
|
14 jan 2010, 18:17
|
|
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jansmit1960
Komt omdat ze nooit een bh draagt, dan krijgen ze hangtieten en valt het als ze ze hebben ook nog eens meer op. Maar ja, aan de andere kant... niks is meer sexy dan een vrouw zonder bh. 
|
Oh begrijp me niet verkeerd, ik zou er met zeer veel plezier van alles tussen (onder) steken. 
|
|
|
14 jan 2010, 18:09
|
|
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nanahara
Hm, niet echt een mooi decollete zo eigenlijk (hangtieten!).
|
Komt omdat ze nooit een bh draagt, dan krijgen ze hangtieten en valt het als ze ze hebben ook nog eens meer op. Maar ja, aan de andere kant... niks is meer sexy dan een vrouw zonder bh. 
|
|
|
14 jan 2010, 17:09
|
|
|
|
Hm, niet echt een mooi decollete zo eigenlijk (hangtieten!). Jammer, want ik vond Lindsay altijd zo leuk en lekker. Het tienergehalte is er wel af.
|
|
 |
|
| Topictools |
|
|
| Weergave |
Lineaire weergave
|
|