|
What's next
|
|
|
|
19 augustus 2010, 01:26
|
|
|
|
Ik weet echt niet waarom ik haar zo aantrekkelijk vind. Zo mooi vind ik haar gezicht niet. Toch vind ik haar echt TOP!
ik denk omdat ze zo lekker Nederlands eruit ziet. Als een echt Hollands meisje, gewoon naturel en toegankelijk
|
|
|
4 augustus 2010, 14:45
|
|
|
 Sensation white.
|
|
|
De volgende 2 gebruikers hebben dennise bedankt voor deze post:
|
|
De volgende 8 gebruikers hebben safey bedankt voor deze post:
|
|
16 mei 2010, 22:49
|
|
|
|
Laatst gewijzigd door Lolsmurf; 23 augustus 2010 om 17:30.
|
De volgende 6 gebruikers hebben Lolsmurf bedankt voor deze post:
|
|
15 mei 2010, 17:26
|
|
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door avc
Heeft iemand een afbeelding van de handtekening van haar?
Google heeft me voor de eerste x niet verder geholpen.
kan nml een ''gesigneerde'' playboy kopen (deze verzamel ik) maar wil natuurlijk wel weten of het haar echte handtekening is!
het gaat zich om deze handtekening: klik voor groter formaat, is deze echt of niet?
[afbeelding]
|
Ik zou zeker even met BNN mailen, een echte foto uit bijv de USA heeft een certificate of authenticity en geld terug bij fake, voor een tientje zou ik het risico lopen anders zou ik zeker mailen!
|
|
|
15 mei 2010, 14:58
|
|
|
Heeft iemand een afbeelding van de handtekening van haar?
Google heeft me voor de eerste x niet verder geholpen.
kan nml een ''gesigneerde'' playboy kopen (deze verzamel ik) maar wil natuurlijk wel weten of het haar echte handtekening is!
het gaat zich om deze handtekening: klik voor groter formaat, is deze echt of niet?

Laatst gewijzigd door avc; 15 mei 2010 om 15:12.
Reden: toevoegen foto
|
|
|
9 mei 2010, 08:10
|
|
|
Uit de gimmick rond Tiger Woods

|
De volgende 4 gebruikers hebben nohill68 bedankt voor deze post:
|
|
24 april 2010, 14:13
|
|
|
|
|
|
|
De volgende 11 gebruikers hebben dutchy2000 bedankt voor deze post:
BenJenkins (24 april 2010), bigredone (24 april 2010), De Peer ( 4 augustus 2010), dennise ( 9 mei 2010), japadm (24 april 2010), kkb rules (24 april 2010), messi-as (24 april 2010), Misstique ( 7 mei 2010), mitch03 ( 9 mei 2010), Ricardo30 ( 9 mei 2010), rolstoel (24 april 2010)
|
|
22 april 2010, 19:27
|
|
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glimmertwin
Helaas heb ik tot nu toe alleen maar kwalitatief mindere scans kunnen vinden. Ik hoop nog steeds dat iemand de moeite wil nemen om met een wat betere scan te komen. Je zou er mij gelukkig mee maken...... 
|
als het een betere shoot was geweest waren er ook al lang betere scans van geweest ..............
(maar ja, dan had ik die ook weer nergens kunnen plaatsen aangezien ze het beleid hier hebben veranderd...)
*Joh, niet alleen hier het geval Sanoma is net als sneue st. Brein "watching all over" waarbij de publiekelijk bekende fora als eerste een waarschuwing krijgen. Kleine fora waar praktisch geen hond komt zullen de dans ontspringen omdat Sanoma daar blijkbaar niet eens wil komen ¿*
Laatst gewijzigd door KingBee; 22 april 2010 om 23:14.
|
22 april 2010, 15:03
|
|
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MasterD
Heeft ze nepperts dan?
|
is toch duidelijk
|
|