Registreer Wachtwoord vergeten?
What's next

Reageren

Nicolette Kluijver

Foto's Ga naar de gallery van 'Nicolette Kluijver'! Discussietools
10 april 2010, 10:58
hannes791
Very regular member
Bedankjes:289
91 bedankjes in 47 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kosmos Bekijk bericht
Playboy met Nicolette Kluijver geen succes
van onze redactie AMSTERDAM - De Playboy waarin BNN's Nicolette Kluijver naakt te bewonderen is, is één van de slechtst verkopende nummers ooit...
Volgens Albert Verlinde merken boekhandels in Nederland duidelijk dat het blad met de "beetje ranzige" Nicolette niet verkoopt. Ook Playboy geeft toe dat het niet lekker loopt. Er zijn dan ook 25.000 minder Playboys gedrukt dan de keer dat Patricia Paay uit de kleren ging.

Bron: www.telegraaf.nl
Dit lijkt me voor Nicolette geen fijn bericht
Met citaat reageren
10 april 2010, 09:33
vox
Newcomer
Bedankjes:7
20 bedankjes in 2 posts
Ik herken in de fotoshoot niets van de Nicolette zoals we die kennen. Nicolette is naturel, rebels en zeker geen dik opgemaakte glamourpoes.
Heel slecht van de fotograaf.
Met citaat reageren
10 april 2010, 01:48
MANIAC
Super Moderator
Bedankjes:2.757
242 bedankjes in 139 posts
Nicolette wie?
10 april 2010, 01:37
peterceleb
Active member
Bedankjes:8
2 bedankjes in 2 posts
Dit had dus een shoot voor een fotovakblad kunnen zijn en niet voor de Playboy zoals de lezers dat gewend zijn.
Veel Nederlandse "sterren" zonder of met weinig make-up vallen qua uiterlijk heel erg tegen. Deze dame valt er ook onder maar daar had voor de fotoshoot wat aan gedaan kunnen worden.
Gemiste kans om er iets mooiers van te maken.
Met citaat reageren
9 april 2010, 23:21
discodancer
Forum regular
Bedankjes:3
3 bedankjes in 3 posts
Precies. Ik was echt van plan deze Playboy te kopen, want ik vind Nicolette leuk en mooi. Maar deze foto's vind ik zo grauw en pretentieus, dat ik van dit voornemen afzie. Zulke foto's wil ik niet belonen.
De fotograaf schijnt uit de modefotografie te komen. Waarom denken die lui dat ze kunst maken? Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom te zien hoe het lichaam van Nicolette eruit ziet.

Inderdaad. De reportage van Froukje de Both is een goed voorbeeld van hoe het moet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sleenee Bekijk bericht
Ik heb in het verleden fotografisch hele goede PB reportages gezien, die helaas door bijna iedereen (elkaar als een kuddedier volgend), werden afgezeken. En de belangrijkste reden was veelal de teleurstelling dat je geen "open doos" zag.
Het is gemakzuchtig, oneerlijk en eigenlijk gewoon laf om dat te zeggen. Het is gewoon niet waar wat je zegt.
Zag je bij Froukje de Both een open doos?

edit: wat ik nog vergat: de make-up was echt rampzalig lelijk. Veel te overdadig en ordinair. Terwijl ze van zichzelf zo mooi is.

Laatst gewijzigd door discodancer; 9 april 2010 om 23:47.
Reclame
9 april 2010, 21:02
Lament
Super Moderator
Bedankjes:176
3.048 bedankjes in 635 posts
Tsja. Zou nog net niet 'net goed' willen neerzetten. Was er geen geld meer om het licht aan te doen ofzo? Als je dan die andere reportage in het blad ziet van playmate Amanda, zulke foto's willen we zien! Dat je herkent waar je naar kijkt zeg maar. Niet dat vage pseudo-artistieke gedoe.

PB, ga nog eens bij Froukje de Both langs hoe dat ook ook alweer ging...

Enige leuke is de 3D cover.
Met citaat reageren
9 april 2010, 20:16
kosmos
Active member
Bedankjes:90
200 bedankjes in 78 posts
Playboy met Nicolette Kluijver geen succes

van onze redactie AMSTERDAM - De Playboy waarin BNN's Nicolette Kluijver naakt te bewonderen is, is één van de slechtst verkopende nummers ooit...

Foto: ANP

Volgens Albert Verlinde merken boekhandels in Nederland duidelijk dat het blad met de "beetje ranzige" Nicolette niet verkoopt. Ook Playboy geeft toe dat het niet lekker loopt. Er zijn dan ook 25.000 minder Playboys gedrukt dan de keer dat Patricia Paay uit de kleren ging.

Bron: www.telegraaf.nl
Met citaat reageren
9 april 2010, 20:09
Avex
Newcomer
Bedankjes:6
24 bedankjes in 11 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dehoervanvakg Bekijk bericht
Bij het zien van haar neus en lesbische wenkbrauwen had ik al mijn twijfels. Nu ik haar naakte lichaam heb gezien weet ik het zeker. Wat is dit een lelijke vrouw. Wat klopt er wel aan dit lichaam? Flater van een shoot. PB onwaardig. Maar dat is uiteraard MIJN mening.
Lesbische wenkbrauwen?

Tjonge jonge wat een stommiteiten kraai jij uit zeg.
Met citaat reageren
9 april 2010, 10:36
chief108
Newbie
Bedankjes:0
3 bedankjes in
1 bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trojan-Capper Bekijk bericht
Volgens mij mag er niet naar Playboy foto's worden gelinkt op Mokkels.nl.
Met citaat reageren
De volgende 3 gebruikers hebben chief108 bedankt voor deze post:
dennise ( 9 april 2010), lerichie ( 9 april 2010), unbeso ( 9 april 2010)
9 april 2010, 08:53
avc
Newbie
Bedankjes:2
0 bedankjes in 0 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Remos Bekijk bericht
Het filmpje bij spuiten en slikken was beter, mooier, lekkerder en geiler dan de uiteindelijke foto's. Of zeg ik nu iets heel raars....
Ben het volledig met je eens, dat was mijn eerste gedachte bij het zien van de fotoshoot
Met citaat reageren
Reageren

Forumnavigatie

Discussietools
Weergave
top Naar boven
uur