Dit bericht is leeg omdat alle afbeeldingen zijn verwijderd.
Laatst gewijzigd door System : 26 okt 2009 om 21:55.
Reden: De afbeeldingen zijn door het systeem verwijderd omdat deze niet meer aanwezig zijn op de host.
Rob, hartelijk bedankt voor je inzet. Want zonder scans kunnen we natuurlijk geen discussie gaan voeren of het door de enorme hoeveelheid aan gephotoshop nog wel echte foto's zijn. Helaas heb ik de echte Lauretta even niet bij de hand om een goede vergelijking te maken. De scans zien er in elk geval weer toppie uit!
Ben
Nou ik denk dat er weinig aan gesleuteld is ...
En de foto's zien der in ieder geval goed uit!
Jazekers. Heb ze net ingescand.Moet eerlijk erkennen, dat ik wel getwijfeld heb om ze te plaatsen. De FHM-shoots schijnen voor een aantal aanleiding te geven om ellenlange en oeverloze discussies te voeren of dit geen fakes zijn (vanwege het fotoshoppen).
Maar afijn, kon eigenlijk ook de verleiding niet weerstaan.
Greetz Rob
Rob, hartelijk bedankt voor je inzet. Want zonder scans kunnen we natuurlijk geen discussie gaan voeren of het door de enorme hoeveelheid aan gephotoshop nog wel echte foto's zijn. Helaas heb ik de echte Lauretta even niet bij de hand om een goede vergelijking te maken. De scans zien er in elk geval weer toppie uit!
Ben
Jazekers. Heb ze net ingescand.
Moet eerlijk erkennen, dat ik wel getwijfeld heb om ze te plaatsen. De FHM-shoots schijnen voor een aantal aanleiding te geven om ellenlange en oeverloze discussies te voeren of dit geen fakes zijn (vanwege het fotoshoppen).
Maar afijn, kon eigenlijk ook de verleiding niet weerstaan.
Greetz Rob
De volgende gebruiker heeft roblambert bedankt voor deze post