De lente is begonnen en daarmee is het jachtseizoen weer geopend! Ben jij single en op zoek naar een date om die zwoele zomeravonden mee door te brengen? Relatie.nl biedt uitkomst.
Jaja, 3 maanden de serie verlaten. De waarheid is dat de producent haar na 3 maanden weer jaarcontracten mag geven. Inge is dus niet in vaste dienst, dat vertikt de producent blijkbaar. Volgens het arbeidsrecht mag dit, al is het geen nette constructie. Maar het is zeker niet de eerste acteur van de serie met wie dit gebeurt.
Dit verhaal (Flexwet verhaal) is schijnbaar verzonnen door RTL Boulevard.
Werd bevestigd door Kennard Bos (via Twitter), uitvoerend producent van de soap.
Ze was gewoon toe aan 'n sabbatical, en dus is ze even voor 3 maanden uit de serie geschreven.
Laatst gewijzigd door Enigma; 1 april 2012 om 18:30.
Inge Schrama (26) gaat tijdelijk GTST verlaten. De soap-actrice die Meerdijkbewoonster Sjors Langeveld speelt, verdwijnt drie maanden uit de serie. Dit onthulde haar 'echtgenoot' Everon Jackson Hooi woensdag in RTL Boulevard. "Ik heb slecht nieuws voor de vaste kijkers. IngeSchrama is toe aan een sabbatical, dus ze gaat drie maanden de serie uit."
"Hoe ze terug komt, wil ik nog niet vertellen", aldus de acteur bebend van zijn rol als Bing. "Wat ik wel kan zeggen... voordat we een Cynthia Abma'tje krijgen, is dat ze met de zomercliff terugkomt."
De 26-jarige Inge speelt al sinds haar 17de de rol van Sjors in de soap. Ze vond het nu een mooi moment om even drie maanden niets te doen en wat van de wereld te zien. Momenteel vertoeft de soapie op de Fillipijnen.
Jaja, 3 maanden de serie verlaten. De waarheid is dat de producent haar na 3 maanden weer jaarcontracten mag geven. Inge is dus niet in vaste dienst, dat vertikt de producent blijkbaar. Volgens het arbeidsrecht mag dit, al is het geen nette constructie. Maar het is zeker niet de eerste acteur van de serie met wie dit gebeurt.