|
Tja dat gewicht van Sylvie... Blijf het lelijk én ongezond vinden. Ze zegt zelfs in een interview dat ze een gezonde BMI heeft... nou sorry hoor maar een BMI van 17,6 gezond noemen??? Bizar gewoon. Ze is zelf denk ik gewend geraakt aan haar lichaam en vind het zelf vast en zeker niet te mager. Ze zegt ook vaak dat ze niet een wandelend geraamte is, nou ik vind haar d'r niet ver vanaf zitten op het moment. Haar hoofd is werkelijk te groot en niet in verhouding met de rest. Ze zal het zelf niet zo zien, want ach you can never be too rich or too thin zal haar slogan wel zijn. Wie schade Sylvie... In Costa was ze idd wat aan de volle kant, maar op haar trouwdag was ze in mijn ogen perfect! Nog überslank, maar mooi slank. Heb inderdaad ook gelezen dat ze zegt dat ze eet. Nou dat zal best zo zijn maar het zijn geen hoeveelheden die ze zou moeten eten daar steek ik m'n handen voor in het vuur. Zeg zegt zelf: "Ik eet een beetje brood, veel groente en fruit" Oh well ze moet het zelf weten natuurlijk, maar het blijft jammer van ooit zo'n mooie vrouw *zucht*
|