What's next
03 APRIL 2012
De lente is begonnen en daarmee is het jachtseizoen weer geopend! Ben jij single en op zoek naar een date om die zwoele zomeravonden mee door te brengen? Relatie.nl biedt uitkomst.
13 mei 2012, 14:57
12 mei 2012, 02:29
De volgende 7 gebruikers hebben safey bedankt voor deze post:
10 mei 2012, 02:56
De volgende 8 gebruikers hebben safey bedankt voor deze post:
6 mei 2012, 17:42
Ik las onlangs ergens dat dit pas eind mei zal zijn, rond de 27ste. Dus nog even afwachten op de mooie beelden, en zeker met de zomer op komst! :-)
6 mei 2012, 15:29
Wanneer is dat nieuwe decor van het NOS Journaal is een keer klaar? Ik wil Sacha eindelijk weer eens van meer dan één kant kunnen bekijken. De voorzijde is leuk hoor (zoals ze er vanmiddag weer uitziet, heerlijk) Maar ze heeft zo'n lekker lijf en zo'n mooi figuur (en dan op hoge hakken -en zonder jasje- ...wauwww).
Kan iemand de foto's van Sacha op de site van van Edwin Janssen tijdens de boekpresentatie Presteren, half april, cappen? Daar draagt ze dat leuke strakke zwart-wit wollen jurkje waarin haar figuur erg mooi uitkomt. Please. (zal wel niet kunnen, maar het liefst zonder die hinderlijke naam van de fotograaf en die grote C over Sacha in beeld.)
Reclame
2 mei 2012, 16:28
De volgende 7 gebruikers hebben safey bedankt voor deze post:
29 april 2012, 11:45
28 april 2012, 03:22
De volgende 10 gebruikers hebben safey bedankt voor deze post:
27 april 2012, 15:23
De volgende 8 gebruikers hebben natacha555 bedankt voor deze post:
25 april 2012, 17:15
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
collector 1
Dankjewel voor deze info. Gaan we dan ook in Native HD uitzenden? We zullen het zien..
Ik hoop dat ze dan ook minder vaak een jasje aan heeft.....
Discussietools
Weergave
Lineaire weergave