De lente is begonnen en daarmee is het jachtseizoen weer geopend! Ben jij single en op zoek naar een date om die zwoele zomeravonden mee door te brengen? Relatie.nl biedt uitkomst.
Bloem, Mensje en Zus... hm, kunnen we op de naam van de volgende al gokken? Ik zet in op Boom en Kerel voor een jongen en Vlinder en Wolk voor een dochter..
De eerste , was ze zo blij , ze noemde haar Bloempje , zo mooi en die lekkere geur.
De tweede ja dat was een lief schattig Mensje.
De derde is ook een mensje , maar ook een Zusje.
Volgens mij noemt ze haar kids naar wat haar te binnen schiet tijdens de bevalling , ergens best wel mooi. (Maar volstrekt gestoord)
Krijgen kinderen nog wel eens normale naam? Ik ken een jongen die Joy heet!! Dan schaam je je toch rot de rest van je leven.
De dochter van Emile "tsjakka" Ratelband heet Rolls Roys!!!!!!!!!! Doe normaal, wat is er mis met Jan, Piet of Kees? Of Marieke, Jeanette en Lisa?
Krijgen kinderen nog wel eens normale naam? Ik ken een jongen die Joy heet!! Dan schaam je je toch rot de rest van je leven.
De dochter van Emile "tsjakka" Ratelband heet Rolls Roys!!!!!!!!!! Doe normaal, wat is er mis met Jan, Piet of Kees? Of Marieke, Jeanette en Lisa?
Bloem, Mensje en Zus... hm, kunnen we op de naam van de volgende al gokken? Ik zet in op Boom en Kerel voor een jongen en Vlinder en Wolk voor een dochter..
Actrice AngelaSchijf is woensdag bevallen een dochtertje genaamd Zus. Het is het derde dochtertje voor de 32-jarige actrice en haar Belgische echtgenoot.