What's next

Aanbieding

Nicki Minaj kwastjes
15 DECEMBER 2017

Nicki Minaj bedekt tepels met kwastjes

Rapper laat haar burlesque kant zien…

Reageren

Chantal Janzen

Foto's Ga naar de gallery van 'Chantal Janzen'! Discussietools
11 augustus 2003, 20:47
Garfield
Premium Member
Bedankjes:2
35 bedankjes in 15 posts
Citaat:
F*R*E*U*D schreef:
je kan helaas niet linken vanaf je harde schijf.
je kan het beste ff op upload.mokkelforum.nl kijken voor mogelijkheden om hem op het internet up te loaden zodat je de link dan in deze thread kan plaatsen.

mzzl Garfield.

p.s. welkom op het forum

Laatst gewijzigd door System; 24 april 2008 om 05:55. Reden: De afbeeldingen zijn door het systeem verwijderd omdat deze niet meer aanwezig zijn op de host.
11 augustus 2003, 20:36
haegar
Old-school member
Bedankjes:137
338 bedankjes in 247 posts
Citaat:
Je leest het goed. Chantal Janzen krijgt liefdeslessen van de bijna 50-jarige Huub Stapel. De man die haar vader had kunnen zijn, bereidt haar middels een workshop voor op haar rol in De Dominee. In deze film, gebaseerd op maffiabaas Klaas Bruinsma, zal Chantal voor het eerst in haar carrire een vrijscne spelen.
Ik wil haar best met d'r huiswerk helpen hoor !
Met citaat reageren
11 augustus 2003, 16:04
Stefan
Ere lid
Bedankjes:0
13 bedankjes in 5 posts
Dat van die vrijscne staat er inderdaad letterlijk in, maar het gedeelte over uit de kleren gaan heb je er zelf bijbedacht. Okay, uit de kleren zal ze vast wel gaan, maar het zal me verbazen als de kijker daar nog iets van meekrijgt. Dat ze zich "bloot durft te geven" was spreekwoordelijk
Met citaat reageren
11 augustus 2003, 11:55
anaconda75
Newcomer
Bedankjes:29
1 bedankje in 1 post
Citaat:
Reficul schreef: Chantal gaat uit de kleren! In het Volkskrant-magazine van deze week onthult Chantal dat ze in de film De Dominee - een film over het leven van topcrimineel Klaas Bruinsma - uit de kleren gaat, ze speelt er een vrijscene in. 'In die film moet ik voor het eerst in mijn carriere een vrijscene spelen' zegt ze onder meer.

De week kan Veel slechter beginnen zeg maar.

Mooi bericht; dank en we wachten rustig op de DVD.
Met citaat reageren
11 augustus 2003, 11:38
reficul
Newbie
0 bedankjes in 0 posts
Chantal gaat uit de kleren! In het Volkskrant-magazine van deze week onthult Chantal dat ze in de film De Dominee - een film over het leven van topcrimineel Klaas Bruinsma - uit de kleren gaat, ze speelt er een vrijscene in. 'In die film moet ik voor het eerst in mijn carriere een vrijscene spelen' zegt ze onder meer.
Met citaat reageren
Reclame
10 augustus 2003, 16:07
Lament
Super Moderator
Bedankjes:330
4.876 bedankjes in 854 posts
Al was ze de grootste bitch op aarde... meer scans/captures/foto's!
10 augustus 2003, 14:50
jeroentjexx
Newbie
0 bedankjes in 0 posts
Chantal is zoals ze er uit ziet heel verlegen maar heeft een onwijs mooi lijf en een 'lief'gezicht. En een accent zoals bij volle maan past zeker niet bij haar.... ( wilde dat ik zwemles met haar had gehad...)
Met citaat reageren
10 augustus 2003, 13:17
missdi-rect
Forum regular
Bedankjes:4
1 bedankje in 1 post
Citaat:
Shelbygt500 schreef: ik zal jullie maar meteen uit de droom helpen ik kan namelijk uit tweede hand melden dat Chantal een eerste klas bitch (met hoofdletters) is.

mijn zusje heeft een blauwe maandag wat gehad met Chantal's broer en wat ik van haar hoor is het een echt kreng. dus fijn alleen maar plaatjes blijven kijken.

verdere info? ze komt uit venlo, limburg.

ik hoop niet dat ik jullie nu uit een droomwolk prik zo ja sorry
om precies te zijn komt ze uit tegelen,ze woonde bij ons vooraan op de straat,van haar pa heb ik zwemles gehad,zelf heeft ze ook zwemles gehad zij mocht al in het diepe en toen moest ik pas met zwemles beginnen.Ik kan je zeggen dat ze behoorlijk bicherig kan zijn hoor,zij heeft ook op dezelfde kleuterschool gezeten als ik, en ik heb zelfs nog ruzie met haar gehad.Haar ouders wonen nu bij mijn opa en oma in de buurt en laast was ik daar was zij er ook,ik zat samen met mijn nichtjes op zo'n speeltoestel en er stonden nog vrienden om ons heen,komt zij aangelopen,kijkt ons aan en loopt weg is ze een omweg gelopen om bij haar ouders te komen.Later kreeg ik van me oma te horen dat ze dat deed omdat ze bang was om handtekeingen uit te moeten delen.
10 augustus 2003, 12:44
Lament
Super Moderator
Bedankjes:330
4.876 bedankjes in 854 posts
'Zeg nooit nooit'!

Okay dan!
10 augustus 2003, 01:39
malaka
Forum regular
Bedankjes:523
12 bedankjes in 10 posts
Zo, kunnen jullie ook ff lezen wat ze te zeggen heeft over een eventuele PB reportage

Laatst gewijzigd door System; 24 april 2008 om 04:35. Reden: De afbeeldingen zijn door het systeem verwijderd omdat deze niet meer aanwezig zijn op de host.
Met citaat reageren
Reageren

Forumnavigatie

Discussietools
Weergave

Volg mokkels.nl: