What's next

Aanbieding

Fajah Lourens
21 FEBRUARI 2017

Fajah Lourens in bed met vreemde man

Een onvervalste ‘after sex selfie’!

Reageren

Toprak Yalciner

Foto's Ga naar de gallery van 'Toprak Yalciner'! Discussietools
9 januari 2017, 20:33
dutchcapper
Old-school member
Bedankjes:11
19.684 bedankjes in 4.081 posts
.

.
krantenjongen (10 januari 2017), reebok28 (10 januari 2017), stoerebink (10 januari 2017)
9 januari 2017, 20:31
dutchcapper
Old-school member
Bedankjes:11
19.684 bedankjes in 4.081 posts
.

.
dennise ( 9 januari 2017), krantenjongen (10 januari 2017), reebok28 (10 januari 2017), stoerebink (10 januari 2017)
3 januari 2017, 15:23
brilsmurf
Forum regular
Bedankjes:17
5.561 bedankjes in 892 posts

Genoeg tekst...tijd voor plaatjes
Met citaat reageren
De volgende 8 gebruikers hebben brilsmurf bedankt voor deze post:
dennise ( 9 januari 2017), glimmertwin ( 3 januari 2017), krantenjongen ( 3 januari 2017), pjvr ( 3 januari 2017), reebok28 ( 3 januari 2017), stoerebink ( 3 januari 2017), thej ( 3 januari 2017), vindingrijk ( 3 januari 2017)
16 december 2016, 00:42
Kanus
Hardcore member
Bedankjes:1.003
6.020 bedankjes in 1.559 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thej Bekijk bericht
Deze aflevering was zowaar gratis als je met bv je fb inlogt. Stonden ook overal links op sites naar deze aflevering
Je begrijpt me helemaal fout.
Ik hoef die beelden "specifiek" op RTL echt niet te zien en weet ook wel dat ze elders staan. Op VKMag b.v. staat het nu ook nog.
Foto's hoef ik hier ook niet te zien, want die staan elders ook nog ...bij de buren b.v. Bovendien als er iets op Inet komt krijg je het er NOOIT meer vanaf....en ik weet heus wel waar je dan moet zoeken.

Mij gaat het erom dat je andere sites vraagt de content te verwijderen terwijl op de "BRON" van heel het gebeuren het dan gewoon wel te zien is.

Wat heeft het dan voor nut dat het op Mokkels weg moet? (p.s dit is geen vraag van mij maar een stelling.)

Maar nogmaals, ik kijk bewust geen materiaal op zulke RTL sites. Kan gratis zijn wat ze zeggen, maar vooral je daar doorheen bent moet je van alles invullen en willen ze van alles van je weten...pfff....en nee ik heb geen FB. ...ook al zoiets. Dit soort sites zijn allemaal bedoeld om je knip te laten trekken op welke manier dan ook....daarom hebben ze het ook zo moeilijk gemaakt voordat je bij een videootje kan. En dan is dat ook nog van een LQ steam kwaliteit.

En omdat het vermoeden al bestond dat dit allemaal een toneelspelletje was van JFK en RTL is het misschien wel zo ( even natte vingerwerk ) dat JFK en RTL graag willen dat op andere sites de boel verwijderd moet worden.
Kijkers die het dan willen zien (ophef in de media over een naakte Toprak) kunnen dan (jawel) inloggen op RTL site....hoor je de kassa al rinkelen.

Laatst gewijzigd door Kanus; 16 december 2016 om 00:46.
Met citaat reageren
15 december 2016, 19:29
thej
Newcomer
Bedankjes:37
102 bedankjes in 30 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kanus Bekijk bericht
Zullen ze RTL ook gevraagd hebben om de video te verwijderen van de site van Carlo TV show...of tenminste die scene met getoonde foto's eruit te knippen.

Zelf wil ik geen RTL terug kijken om dat te controleren omdat je tegenwoordig moet registreren, inloggen en waarschijnlijk ook moet betalen.
Ik zie wel dat die afl. er nog staat....maar of die ook doet en of de scene weg is weet ik dus niet

Zolang het daar nog wel staat, ( en btw ook nog eens door die mensen die daar de schuld van zijn) is het wel heel flauw om andere sites/forums op hun vingers te tikken.
Maar ja is mijn mening.
Deze aflevering was zowaar gratis als je met bv je fb inlogt. Stonden ook overal links op sites naar deze aflevering
Met citaat reageren
Reclame
15 december 2016, 17:48
Kanus
Hardcore member
Bedankjes:1.003
6.020 bedankjes in 1.559 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huusje Bekijk bericht
met de vraag of de foto's en screencaps van de 'illegale' foto die bij Carlo's tv cafe getoond werd van het forum verwijderd kunnen worden.

Zullen ze RTL ook gevraagd hebben om de video te verwijderen van de site van Carlo TV show...of tenminste die scene met getoonde foto's eruit te knippen.

Zelf wil ik geen RTL terug kijken om dat te controleren omdat je tegenwoordig moet registreren, inloggen en waarschijnlijk ook moet betalen.
Ik zie wel dat die afl. er nog staat....maar of die ook doet en of de scene weg is weet ik dus niet

Zolang het daar nog wel staat, ( en btw ook nog eens door die mensen die daar de schuld van zijn) is het wel heel flauw om andere sites/forums op hun vingers te tikken.
Maar ja is mijn mening.
Met citaat reageren
15 december 2016, 17:16
huusje
Super Moderator
Bedankjes:18.273
15.598 bedankjes in 3.122 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rockstargames Bekijk bericht
Als iemand de foto`s kan uploaden zou fijn zijn , of zijn er geen hd plaatjes van?
Beste mensen,

Ik kreeg vandaag van de redactie van Mokkels de opmerking dat JFK ons benaderd heeft met de vraag of de foto's en screencaps van de 'illegale' foto die bij Carlo's tv cafe getoond werd van het forum verwijderd kunnen worden. De foto's en video's zijn inmiddels door ons verwijderd en het vriendelijke verzoek aan jullie om dat zo te houden. Dus aub niet meer deze caps en video's posten. Ook geen verzoeken om zaken per PM door te srturen.

Bedankt voor jullie begrip!

GRTZ
Huusje
rastasimonbonface (15 december 2016), Tijd (15 december 2016)
13 december 2016, 11:52
Rockstargames
Newbie
Bedankjes:0
2 bedankjes in 2 posts
Als iemand de foto`s kan uploaden zou fijn zijn , of zijn er geen hd plaatjes van?
Met citaat reageren
13 december 2016, 10:02
hannes791
Super Moderator
Bedankjes:1.861
264 bedankjes in 182 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pombeer2 Bekijk bericht
Dan moeten we nu misschien maar weer eens on-topic gaan?
Yep, einde discussie. Weer on-topic

Het zelf verwijderen van de discussie posts wordt gewaardeerd.
Met citaat reageren
12 december 2016, 23:43
hot24
Active member
Bedankjes:0
130 bedankjes in 50 posts
Trouwens. Ik ga regelmatig naar opnames door mezelf aan te melden. Maar life4you was nooit live. Het publiek is voor 2/3 ingehuurd via hebbes.nl casting en krijgen er 20 euro voor of opgebeld door de redactie van het programma. Maar je hoort er nooit over omdat er een quitclaim ingevuld moet worden. Nu is dat niet het geval, aangezien ik nu over het algemeen praat. Bij tv is niks toeval. Alles is in scene gezet. Bij opnames moeten we van tevoren klappen, om het later in te monteren. Nep lachen voor de show voor importeren. En je moet staan van de publieksoppepper. Die bepaalt wanneer je moet staan, lachen, naar andere mensen moet kijken, juichen enz. Dit door met zijn hand te zwaaien. Ik heb al 100 opnames sinds 2004 meegemaakt. Dus ik weet waar ik over praat. Wat Toprak doet, is waarschijnlijk allemaal in scene gezet. Kandidaten worden ook meestal voor schut gezet. Maar doordat ze achteraf een handtekening onder een quitclaim moeten zetten, mogen ze geen negatieve uitlatingen doen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pombeer2 Bekijk bericht
Uiteraard.. maar JFK heeft de foto's zelf aangeleverd he. Lijkt me duidelijk dat ze (normaal gesproken) alleen de foto's aanleveren die getoond mogen worden en dat ze de foto's die ze niet op TV willen hebben niet aan RTL geven. Het lijkt me dan ook sterk dat er vooraf nog eens besproken wordt welke foto's er getoond mogen worden (degenen die niet getoond mogen worden zullen ze immers niet naar RTL sturen). Vervolgens zal de programmamaker enkele foto's uitkiezen die JFK heeft gestuurd (en waarvan je dus vanuit mag gaan dat ze getoond mogen worden).
Met citaat reageren
Reageren

Forumnavigatie

Discussietools
Weergave

Volg mokkels.nl: