Lieke van Lexmond - Pagina 101 - Mokkels.nl
What's next

Aanbieding

droomvrouw dating
03 APRIL 2012

Op zoek naar een droomvrouw?

De lente is begonnen en daarmee is het jachtseizoen weer geopend! Ben jij single en op zoek naar een date om die zwoele zomeravonden mee door te brengen? Relatie.nl biedt uitkomst.

Reageren

Lieke van Lexmond

Foto's Ga naar de gallery van 'Lieke van Lexmond'! Discussietools
22 november 2007, 18:25
dres
Forum regular
Bedankjes:25
30 bedankjes in 21 posts
merci voor de nieuwe!!!
21 november 2007, 21:50
DennisP
Very regular member
Bedankjes:199
1.254 bedankjes in 346 posts

Met citaat reageren
17 november 2007, 16:53
biertje24
Banned
Bedankjes:1
1 bedankje in 1 post
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rustug Bekijk bericht
waar kan ik die uitgelekte PB foto vinden ?
zoek en gij zult vinden
Met citaat reageren
17 november 2007, 16:46
rustug
Newbie
Bedankjes:0
0 bedankjes in 0 posts
waar kan ik die uitgelekte PB foto vinden ?
Met citaat reageren
17 november 2007, 13:26
kees, net als mijn broer
Very regular member
Bedankjes:10
93 bedankjes in 32 posts
Even om de tijd vol te maken....

Met citaat reageren
Reclame
13 november 2007, 17:14
Kanus
Hardcore member
Bedankjes:460
3.484 bedankjes in 1.026 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Bekijk bericht
Ik herhaalde alleen wat ik op de radio erover hoorde.
Dat dat weet ik ik praat ook in het algemeen.
Maar wat men op de radio lult, wil nog niet zeggen dat het ook de waarheid is wat PB zegt.....ik kan ook wel leuke verhalen verzinnen, is niet zo moeilijk.

Ik hoop echt dat PB dit keer een gedegen onderzoek door justitie laat uitvoeren en de zaak voor de rechter laat brengen alwaar de daders worden bestraft.
Dan pas geloof ik in de woorden van PB.

Laatst gewijzigd door Kanus; 13 november 2007 om 17:17.
Met citaat reageren
13 november 2007, 17:08
Sonny
Premium Member
Bedankjes:1.402
2.633 bedankjes in 777 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kanus Bekijk bericht
Tuurlijk zal PB nooit toegeven dat het een PR stunt is want dan laten ze zich helemaal wel in de kaarten kijken.
Misschien heb je wel gelijk Kanus, ik zou het verder ook niet weten. Ik herhaalde alleen wat ik op de radio erover hoorde. Kanus R. de Vries? Het wordt tijd dat je een eigen programma krijgt!
Met citaat reageren
13 november 2007, 16:02
Kanus
Hardcore member
Bedankjes:460
3.484 bedankjes in 1.026 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Bekijk bericht
Volgens deze persoon ging het absoluut niet om een publiciteitsstunt van Playboy
Tuurlijk zal PB nooit toegeven dat het een PR stunt is want dan laten ze zich helemaal wel in de kaarten kijken.

En ze zeggen ook elke keer: "NU gaan we er wat aan doen!!! " ...maar vervolgens ligt de PB in de winkel de verkoopcijfers weer voldoende door PR stunt en verwaterd het weer.....daders worden nooit gepakt omdat men er ook niet naar zoekt want die zitten dus waarschijnlijk in hun eigen kamp.
En waarom zitten die in het PB kamp....omdat ik, jij en de rest deze foto's gewoonweg niet hebben....er heeft ( nee, er MOET) iemand (medewerker) van PB zelf deze foto's hebben gelekt.

Als ze dus zijn gestolen zoals men zegt, dan MOET het gaan om een inbraak in het PB gebouw alwaar men de foto's of negativen ergens uit een lade heeft ontvreemd of bestanden van hun PC heeft gejat...dit laatste kunnen dan ook nog hackers zijn....maar daar heeft niemand het nog over gehad.
En dat geloof ik ook niet want dieven nemen dan wel wat leukere dingen mee als ze daar toch binnen zijn, dan alleen 6 of 7 onscherpe pruts plaatjes en hackers zullen meteen het HQ materiaal downloaden ipv datgene wat er nu te zien is....hahaha

Maar als er dus geen politie is gebeld wegens inbraak in het PB gebouw of PC, dan komen ze dus van medewerkers zelf.
En dit keer kan het ook niet de drukker zijn alwaar men stiekum met telefoontjes wat plaatjes heeft getrokken, want het gaat nu om "proef" foto's die tijdens zo'n shoot worden gemaakt en waar normaal verders niks mee gebeurt.
Als PB het niet is, kan het dus alleen nog de fotograaf zijn die b.v. tegen medewerker heeft gezegt "Gooi/vernietig deze foto's even want deze hebben we niet nodig"...en die persoon heeft ze dan gewoon zelf gehouden en doorgespeelt. oid.

Als laatste kan het nog zijn dat men tijdens de shoot wat slordig is geweest en wat polaroits her en der heeft laten liggen. De persoon (schoonmaker oid.) die later na afloopt deze foto's heeft gevonden kan ze dus ook op het Inet hebben gezet of hebben doorgegeven.

groet, Kanus R. de Vries

Laatst gewijzigd door Kanus; 13 november 2007 om 16:11.
Met citaat reageren
13 november 2007, 15:25
Sonny
Premium Member
Bedankjes:1.402
2.633 bedankjes in 777 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chichon66 Bekijk bericht
Mijn diagnose: is een marketing-stunt van Playboy.
Net hoorde ik op Radio 1 een kort interview met iemand van Playboy. Het ging over de uitgelekte foto's van Lieke. Volgens deze persoon ging het absoluut niet om een publiciteitsstunt van Playboy want dit was wel het laatste wat men nodig had. Een bekende vrouw in de Playboy zorgt al vanzelf voor volop publiciteit. Bovendien werd er gezegd dat het om gestolen foto's ging, dat dit niet de eerste keer was dat zoiets gebeurde, dat men zich hier zeer aan ergerde en dat men er iets aan ging doen (aangifte). Aldus het korte journaal item.
Met citaat reageren
13 november 2007, 10:54
Potje
Old-school member
Bedankjes:14
5.706 bedankjes in 2.005 posts

Forumnavigatie

Discussietools
Weergave

Volg mokkels.nl: