What's next

Aanbieding

Marieke Elsinga nipplegate
23 MEI 2017

‘Nipplegate’ voor Marieke Elsinga

RTL Late Night-babe kon Twitterstorm niet voorkomen…

Reageren

Herhaaldelijk zelfde scenes in movie-threads

Discussietools
10 juli 2015, 18:30
stoerebink
Premium Member
Bedankjes:98.255
2.468 bedankjes in 1.072 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avex Bekijk bericht
Beetje erg kort door de bocht. Vele van ons maken de filmpjes die we uploaden zelf.
Dat feit waardeer ik (en anderen met mij) ook enorm!

Toch is de vergissing snel gemaakt, de beelden veranderen namelijk niet.

Wanneer in de posting van een filmpje niet duidelijk de naam van de maker staat aangegeven, en een regelmatige YouTube kijker heeft daar een zelfde soort filmpje gezien, zal hij denken dat een posting hier, daar vandaan komt!

Neem ook het feit dat steeds vaker postings worden gedaan met een rechtstreekse link naar YouTube, en de mensen hebben hun oordeel gevormd.
Met citaat reageren
10 juli 2015, 16:58
Avex
Forum regular
Bedankjes:165
1.299 bedankjes in 251 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrakerTS Bekijk bericht
Meeste filmpjes zijn ook gewoon op Youtube te vinden, daar rippen de posters ze vandaan.
Beetje erg kort door de bocht. Vele van ons maken de filmpjes die we uploaden zelf.
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft Avex bedankt voor deze post
stoerebink (10 juli 2015)
6 juli 2015, 17:37
DrakerTS
Premium Member
Bedankjes:127
10.798 bedankjes in 2.906 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stoerebink Bekijk bericht
Ik vind die regel eigenlijk achterhaald. Heden ten dage verdient iedereen overal aan dus....

Zolang het niet de spuigaten uit loopt mag een poster die mooie dingen plaatst daar wel wat aan overhouden. Mokkels.nl zelf barst ook van de reclame, dus laten we niet roomser zijn dan de paus.

Waar het mij om gaat is dat foto's/filmpjes niet na een paar dagen al vertrokken zijn, zodat we telkens weer moeten verzoeken om re-ups.

Kijk bijv. naar de strandmokkel-filmpjes. Binnen een paar dagen alle linkjes dood. Dan gaat de lol er snel af.
Ja, dat klopt.
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft DrakerTS bedankt voor deze post
stoerebink ( 6 juli 2015)
6 juli 2015, 16:11
stoerebink
Premium Member
Ik vind die regel eigenlijk achterhaald. Heden ten dage verdient iedereen overal aan dus....

Zolang het niet de spuigaten uit loopt mag een poster die mooie dingen plaatst daar wel wat aan overhouden. Mokkels.nl zelf barst ook van de reclame, dus laten we niet roomser zijn dan de paus.

Waar het mij om gaat is dat foto's/filmpjes niet na een paar dagen al vertrokken zijn, zodat we telkens weer moeten verzoeken om re-ups.

Kijk bijv. naar de strandmokkel-filmpjes. Binnen een paar dagen alle linkjes dood. Dan gaat de lol er snel af.
Met citaat reageren
6 juli 2015, 15:56
DrakerTS
Premium Member
Bedankjes:127
10.798 bedankjes in 2.906 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stoerebink Bekijk bericht
En dan heb je natuurlijk nog de levensduur van de downloadlinkjes.

Ik kan alleen maar blij zijn met meerdere postings, omdat er dan nog een kans is om vooral oudere filmpjes te verkrijgen. Goede Hosts zijn bijv. Deposit en Uploaded. Andere (en meestal ook de onbekendere) zijn maar korte tijd beschikbaar!
Meeste filmpjes zijn ook gewoon op Youtube te vinden, daar rippen de posters ze vandaan.

Eigenlijk ook alleen om de link, want voor elke MB die gedownload wordt krijgen ze betaald.

http://earnlotmoneybyuploading.blogs...loadednet.html
Earn Money on the Internet - Uploaded.net (Uploaded.to)

Uploaded.net (or Uploaded.to, or ul.to) is a virtual storage place, multimedia platform on the Internet, permitting Users to upload and publish files and content, like videos, images or documents and display them on the Platform. By doing this, you can earn money.

Basically, it's pretty simple. You upload interesting content on the platform. Then, you are posting links that lead to your content, to the visited websites, blogs, forums, social networks, etc. Others who like your content, download that content.

En zo ver ik weet zijn de regels zo dat "money making hosts" verboden zijn op het forum.

The usage of sites for commercial purposes (the so-called moneymaking hosts) is not allowed.

http://forum.mokkels.nl/rules.php

Laatst gewijzigd door DrakerTS; 6 juli 2015 om 15:59.
Met citaat reageren
Reclame
5 juli 2015, 14:26
stoerebink
Premium Member
En dan heb je natuurlijk nog de levensduur van de downloadlinkjes.

Ik kan alleen maar blij zijn met meerdere postings, omdat er dan nog een kans is om vooral oudere filmpjes te verkrijgen. Goede Hosts zijn bijv. Deposit en Uploaded. Andere (en meestal ook de onbekendere) zijn maar korte tijd beschikbaar!
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft stoerebink bedankt voor deze post
huusje ( 5 juli 2015)
1 juli 2015, 12:13
Kanus
Hardcore member
Bedankjes:1.016
6.156 bedankjes in 1.590 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huusje Bekijk bericht
Maar goed, dat is mijn mening.
Deze discussie is al oud en Huusje, je geeft het ook precies goed weer.
Heel heeeel soms zijn filmpies idd precies hetzelfde....dat staat dan ergens op een site en verschillende members posten dat vervolgens hier op Mokkels.
Door de komst van b.v. HD komen er ook steeds weer nieuwe versies.

@metoo2
In foto topics werkt dat precies hetzelfde.
Als daar iemand b.v. een onscherpe foto, scan of cap post, dan mag je natuurlijk vervolgens altijd precies hetzelfde posten als jij het iets groter en scherper hebt...en daarna mag je nog hetzelfde posten als je het in HQ hebt.
En daarna mag je het zelfs nog weer in mindere kwaliteit posten als het je "eigen" scan's of caps zijn.
Wat idd overbodig is, is dat het om precies dezelfde foto gaat...b.v. een mokkel post dat op haar instagram of facebook en vervolgens zie je die zelfde foto hier dan ook 2 of 3x achter elkaar.
Het feit dat je zegt dat iedereen in het foto topic daar over valt en bij filmpies niet, is zoals Huusje al zei....een foto zie je meteen voor je neus.
Daarom is het hier ook min of meer een 'ongeschreven regel' dat je bij filmpies altijd caps moet plaatsen en zoveel mogelijk 'info' zet waaruit dat filmpie bestaat....zoals .b.v. de extensie en tijdsduur en SD of HD kwaliteit e..d.
Dan kunnen downloaders daaraan aflezen of ze hetgeen al hebben of dat het om een betere of afwijkende versie gaat.

Laatst gewijzigd door Kanus; 1 juli 2015 om 12:22.
Met citaat reageren
1 juli 2015, 10:23
huusje
Super Moderator
Bedankjes:18.592
16.020 bedankjes in 3.181 posts
Nee, dat klopt, het valt mij ook op. Alleen is het met filmpjes heel lastig om te zien welk filmpje 'minder goed' is. Soms is een bepaald filmpje korter, maar beter van kwaliteit, of andersom, dat het filmpje langer is, maar minder goed van kwaliteit. Daarom is voor mij niet goed te zien welke filmpjes beter zijn. Soms zie je ook een filmpje met andere actrices erin. Ik zelf kies dan voor een versie met alleen de actrice die ik zoek. Maar voor anderen isdit wellicht anders. Ik denk dat het goed is om het zo te laten, en dat iedereen zelf bepaalt welke versie hij downloadt. Maar goed, datis mijn mening, misschien dat andere mods er anders over denken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metoo2 Bekijk bericht
Het valt me op dat in de movie topics het heel vaak voorkomt dat exact dezelfde scene wel 4 of 5 keer gepost wordt door verschillende mensen. Vaak voorzien van precies dezelfde rij aan screenshots.

De filmpjes zijn wel vaak in een ander formaat, of een iets betere kwaliteit, maar het blijft exact dezelfde scene.

Voorbeeld: http://forum.mokkels.nl/8-movies-bui...ne-taylor.html
Ik zie dezelfde scene van 5 min uit Spartacus S03E01 steeds weer terugkomen

Als er in foto-threads plaatjes gerepost worden dan valt iedereen er overheen, maar kennelijk geldt dat voor filmpjes niet.

Ben ik de enige die me hieraan ergert?

gr
MeToo
1 juli 2015, 07:17
metoo2
Frequent member
Bedankjes:436
66 bedankjes in 23 posts
Het valt me op dat in de movie topics het heel vaak voorkomt dat exact dezelfde scene wel 4 of 5 keer gepost wordt door verschillende mensen. Vaak voorzien van precies dezelfde rij aan screenshots.

De filmpjes zijn wel vaak in een ander formaat, of een iets betere kwaliteit, maar het blijft exact dezelfde scene.

Voorbeeld: http://forum.mokkels.nl/8-movies-bui...ne-taylor.html
Ik zie dezelfde scene van 5 min uit Spartacus S03E01 steeds weer terugkomen

Als er in foto-threads plaatjes gerepost worden dan valt iedereen er overheen, maar kennelijk geldt dat voor filmpjes niet.

Ben ik de enige die me hieraan ergert?

gr
MeToo
Met citaat reageren
Reageren
Forumnavigatie

Discussietools
Weergave

Volg mokkels.nl: