What's next

Aanbieding

Lily Allen boobies
17 OKTOBER 2018

Lily Allen trakteert fans op Boobies

Zangeres zag er zó uit tijdens een optreden!

Reageren

Vraag aan Moderator

Discussietools
17 september 2018, 16:57
Kanus
Hardcore member
Bedankjes:1.122
7.071 bedankjes in 1.770 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lobitterboy Bekijk bericht
ik heb een vraagje , ik heb gisteren een nieuw topic aangemaakt voor sterre van woudenberg in de map mokkels in opkomst
alleen is nu de hele topic verdwenen zonder dat ik heb gehoord wat de rede ervan geweest is

Ik ben geen mod hoor maar het topic staat nog op het forum.
Is verplaatst naar onbekend.
http://forum.mokkels.nl/9-onbekende-...oudenberg.html

Maar als je een topic start is dus ook van belang dat je er een (goede) bio bijzet waar we haar van kennen.
Zonder dat, loop je idd de kans dat het naar "onbekend" gaat.
En zet er ook een zichtbare foto ( liefst thumbs) bij in....en niet alleen een linkje naar een foto.
Dus jou eigen bericht kan je nog aanpassen...

Ik heb even op Google gekeken en zag dat ze ook bekend is bij IMDB als actrice.
Dus in dit geval zou een Mod dat topic weer terug kunnen zetten naar "opkomst"
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft Kanus bedankt voor deze post
huusje (17 september 2018)
17 september 2018, 16:04
lobitterboy
Frequent member
Bedankjes:1.712
105 bedankjes in 60 posts
ik heb een vraagje , ik heb gisteren een nieuw topic aangemaakt voor sterre van woudenberg in de map mokkels in opkomst
alleen is nu de hele topic verdwenen zonder dat ik heb gehoord wat de rede ervan geweest is
Met citaat reageren
23 augustus 2018, 16:00
Kanus
Hardcore member
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hmcfdc Bekijk bericht
Is er niet een combinatie van jullie twee stand punten mogelijk?

Er is misschien wel een oplossing, maar zoiets moeten de Mods beslissen.
Dat kunnen ze eventueel ook nog met een kleine rondvraag doen. een Poll ofzo

Het is idd zo dat vroeger het forum voornamelijk uit caps bestond en scans.
Caps ( kunnen) maken was toen nieuw en voor velen een hobby, maar doordat de providers/zenders tegenwoordig alles hebben dichtgetimmerd kan dat niet iedereen meer....vandaar dat je met sommige systemen caps krijgt die eigenlijk niet zo mooi zijn....en ook de "kunst van het cappen" is een dingetje.
Zelf haal ik de kerels die erop staan altijd zoveel mogelijk weg en zorg dat je dat je de scherpste frame heb e.d....maar ik ben daar ook eigenlijk al mee gestop...de lol is er een beetje af na jaren.
Dat is iets anders dus dan lukraak op een knopje drukken voor een wazige cap waar in een uithoekje nog ergens het mokkeltje tussen wat kerels staat of op een bank zit.
Maar het probleem zelf is dus niet "de cap" die gepost word, maar WIE of Wat er gecapt word.
Elke dag dezelfde mokkels in dezelfde decors....pffff als je dat als capper ook vol kan blijven houden.
Maar wat caps uit b.v. een film of een bijzonder programma is natuurlijk wel voor velen welkom.

Scans worden ook bijna niet meer gemaakt, want op het moderne Internet staan nu de digitale foto's.

Maar goed....wat had ik dan bedacht?
Op het hoofd forum zie je nu staan: "Nederlandse Mokkels" en "Movies Binnenland"
In feite is een naam van een Mokkel dus al dubbel....

Daaronder ( of helemaal bovenaan) zou je een nieuwe onderdeel kunnen zetten waarin je dus ook weer opnieuw topics moet aanmaken van namen....een Ned. Mokkels kan dus in de zoekfunctie nu ook 3x gevonden worden.

Het is dan eigenlijk een splitsing tussen Internet en TV

Dus digi foto's uit bladen/scans, instagram e.d. tegenover alles wat "men ZELF" van de TV beelden maakt. (caps en gifje e.d.)

Het huidige "Nederlandse Mokkels" hou je nu voor Internet foto's omdat qua namen al helemaal compleet is....al moet je die wel anders gaan benoemen dan.

Voor alleen TV caps maak je dan een nieuw onderdeel...dus b.v. zo:

Nederlandse Mokkels - Inet ( dit is het huidige gedeelte en caps zijn hier niet weer welkom)
Movies Binnenland ( hier verander niks)
Nederlandse Mokkels - TV (deze in compleet nieuw en kan gevuld worden met de namen van Mokkels waar je caps of gifjes e.d. van hebt gemaakt...foto's zijn hier niet welkom)

Laatst gewijzigd door Kanus; 23 augustus 2018 om 16:16.
Met citaat reageren
Tijd (24 augustus 2018)
23 augustus 2018, 13:24
hmcfdc
Forum regular
Bedankjes:7
111 bedankjes in 33 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tijd Bekijk bericht
Hi Moderatoren,

Is het een idee om een thread aan te maken voor alle RTL Boulevard caps?
Want in mijn beleving is het een beetje veel van hetzelfde.

Mocht ik dit verkeerd zien hoor ik het ook graag.

Groetjes Tijd
Nou ben ik al geen fan van caps. Dus dit zou zeker een goed idee zijn.

Als ik eerlijk ben zoek ik meestal jou laatste posts op want dat zijn de fotoshoots (vandaar ook dat ik dit draadje en jou vraag ben tegen gekomen)

Kanus geeft echter ook goede punten aan. Is er niet een combinatie van jullie twee stand punten mogelijk? Draadje voor de caps (per programma of zelfs allemaal bij elkaar) en dan linken naar dat draadje in de persoonlijke draad? Scheelt de cappers denk ook wat werk. 1x je caps posten en dan alleen linken in betreffende draadjes. Misschien gewoon de link in hun bio/sig sinds het altijd dezelfde uploaders betreft? Dat je in de draad van bijv Bridget gewoon een post krijgt, check mijn bio/sig voor de caps van de laatste uitzending van bijv Boulevard.

Of gewoon eens beginnen met een poll hoe de gemiddelde mokkels bezoeker tegen caps aan kijkt. Misschien zijn we wel heel erg in de minderheid?
Met citaat reageren
De volgende 2 gebruikers hebben hmcfdc bedankt voor deze post:
pombeer2 (23 augustus 2018), Tijd (24 augustus 2018)
22 augustus 2018, 22:50
Kanus
Hardcore member
Citaat:

Groetjes Tijd

Tja...ik snap je frustratie maar ik denk niet dat het de oplossing is om speciaal een afdeling te maken voor 1 programma.
Dan gooi je nl. ALLES door elkaar heen. En members houden zich hier toch niet aan.
Ja die 1 of 2 members die daar nu veel plaatjes van gaan posten, maar stel, iemand anders die dit even niet weet dat daar een apart topic voor is die post dan wel in "de topic naam van het mokkel" ...en hoppa je hebt alweer scheven gezichten.Bovendien is het voor de mods ook niet te doen om nu ook al elke cap te gaan controleren waar hij dan wel of niet thuishoort.
En stel nu: jij en ik zouden b.v. dat Boulevard topic overslaan omdat daar toch elke dag dezelfde mokkels in hetzelfde decor staan.
Maar plots zou er een keer een mokkeltje in te zien zijn die daar te gast is en die ik wel graag zou willen zien...tja die mis je dan.

We hebben zulke topics wel gehad ( of die zijn er nog ) van b.v. Big Brother of Adam & Eva.
Maar dat zijn "tijdelijke" programma's met "onbekende mokkels"
Als later 1 of 2 mokkeltjes toch doorbraken qua bekendheid, kreeg ze alsnog een eigen topic.
Je hebt b.v. ook het topic van K3....dat heb ik ook nooit gesnapt waarom dat topic er is, want je heb nu nog steeds dat er mensen zijn diie cap/foto's van Josje daarin posten terwijl K3 alweer uit andere leden bestaat.

En als er een Boulevard topic komt, dan zeker ook een NOS en RTL journaal topic. Een Koffietijd topic. Een Hart v Ned. topic...enz
Het beste is dan om members er op te wijzen niet steeds "van hetzelfde" te posten.
Maar ja...dat is het probleem want elke dag is toch weer anders.
En ook al heb je al 10x het kontje zien draaien van Dionne Stax in een .gifje, er zijn members die dat allemaal steeds opnieuw en opnieuw willen zien.

Zelf doe ik het anders je kijkt gewoon naar namen van het mokkeltje en dan weet je al min of meer wat daar onder KAN zitten. (datgene wat jou nu stoort)

Als je dan ook nog de poster ziet die het laatste wat heeft gepost, dan weet je alweer meer.

Soms een reden dus om bepaalde topics vooralsnog niet te openen en deze een keertje over te slaan.
Af en toe kijk je er eens in of je wat gemist hebt en scrol je er even snel doorheen.
Maar meestal kijk ik toch even heel snel en zie je meteen wat je al dacht te zien...en "klik" meteen weer op wegwezen.

Onder aan het forum staat een linkje: "Markeer forum als gelezen" en dan staat er niks meer actief van topic die ik had overgeslagen en ik verlaat dan het forum.
De volgende keer als je het forum weer opkomt zijn alle topic dan weer vers van de pers.

Laatst gewijzigd door Kanus; 22 augustus 2018 om 23:12.
Met citaat reageren
Tijd (24 augustus 2018)
Reclame
22 augustus 2018, 22:17
pombeer2
Premium Member
Bedankjes:4.802
15.547 bedankjes in 2.747 posts
Citaat:
Hi Moderatoren,

Is het een idee om een thread aan te maken voor alle RTL Boulevard caps?
Want in mijn beleving is het een beetje veel van hetzelfde.

Groetjes Tijd
Lijkt mij een goed idee! Inderdaad veel van hetzelfde
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft pombeer2 bedankt voor deze post
Tijd (24 augustus 2018)
17 juni 2018, 15:33
LadiesLover
Forum regular
Bedankjes:7.475
2.277 bedankjes in 516 posts
Systematische terugzoekbaarheid:
Kunnen jullie niet ook het aantal tabbladen onder 'Babes' met de mogelijkheden 'datum', 'alfabet' of 'meeste afbeeldingen' uitbreiden tot
a) hetzelfde aantal als het aantal afzonderlijke fora;
b) of anders tenminste ook met de tussencategorie 'Mokkels in opkomst'
zodat het opzoeken waar iemand precies staat ook voor die categorie tenminste gelijkgetrokken wordt met de andere categorieën zodat de vraag waar iemand in thuishoort wat minder prangend en scherp wordt [ook al blijft het gissen waar nu eigenlijk op geselecteerd wordt: sommigen hebben een eigen programma en krijgen niet dezelfde status; andere worden in de eigen beroepsgroep tot de leraressen/meesteressen gerekend, dan heb je ook geen status meer als groentje!].
De algemene zoekfunctie werkt niet altijd goed [ellenlange verificatieteksten met hypertekst/snelkoppeling eronder] en als het al werkt dan lang niet altijd afdoende.
Met citaat reageren
27 maart 2018, 21:33
Kanus
Hardcore member
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Epiceply Bekijk bericht
Ik speel het via de beheerders van mokkels dus dan hoef jij je hier niet meer mee te bemoeien.
beste,
Ik zeg je dus steeds dat je bij de admins moet zijn...dus de beheerders van Mokkels.nl...dus Blixem
En dat je dus niet HIER op dit forum bij de mods moet zijn.
Je zit hier namelijk in het "openbare forum" alwaar het iedereen vrij is om te zeggen want hij/zij wil ( binnen de regels natuurlijk
Ik bemoei mij nergens mee, ik geef je alleen feiten waar je zelf na vraagt , maar die wil jij niet aannemen.....zelfs niet van de Mods als ik het zo lees.
Oja....de mods zijn dus niet de beheerders als je dat dus denkt
Met citaat reageren
27 maart 2018, 20:23
huusje
Super Moderator
Bedankjes:19.847
18.071 bedankjes in 3.515 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Epiceply Bekijk bericht
Ik speel het via de beheerders van mokkels dus dan hoef jij je hier niet meer mee te bemoeien. Ik heb namelijk een strak plan in mijn hoofd en jij weet dus indderdaad niet wat ik wil
Zoals ik je ook in mijn privémail naar jou aangaf, is Jeroen de admin de enige die iets zou kunnen doen voor je, al geef ik je weinig kans. Mocht het niet lukken of hij reageert niet, dan wil ik je bij voorbaat alvast zeggen dat het geen enkele zin heeft om verder via de mods hierover contact op te nemen. Ik wens je succes.

GRTZ
Huusje
27 maart 2018, 19:14
Epiceply
Active member
Bedankjes:91
760 bedankjes in 186 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kanus Bekijk bericht
Je mag doen wat jezelf wil.

Dat zal denk ik niet gaan lukken want dat zal SPAM zijn.

Nogmaals ( ik ben dan geen mod meer) maar daar kunnen de mods ook niet over beslissen.
Dit zal je dan in samenwerking met Mokkels.nl moeten doen en dat zoiets dan ook op de frontpage komt.
Dat zal dan nooit in e.o.a. hoekje op een forum komen.
Je kan ook niet zeggen tegen BNers dat je van Mokkels.nl bent om ze tot een gesprek en fotoshoot te verleiden als je dit in je eentje gaat doen. identiteitsfraude heet dat.

Bovendien snap ik ook niet wat je wil???
Dus wij geven dan een paar euro aan de zwerfkatjes in Parijs of voor het uitsterven van de witte neushoorn,.....en dan?
Dan heb jezelf nog geen geld voor een shoot en een BNer doet ook niets voor niets.
Als die gevraagd worden voor dergelijke shoots dan hangt daar een groot prijskaartje aan en dat gaat ook met contracten e.d.
En zo'n fotoshoot kost ook klauwen vol geld. dat is niet iemand met een simpel cameraatje, maar dan lopen er 10 man of meer op zo'n set.
Fotograaf met een team, stylist, visagist e.d.

Dus jij denkt dat dat allemaal maar zo kan?...b.v.:
Hallo Sylvie Meis, ik ben Pietje Puk en ik wilde een interview met jou en dan ook nog een fotoshoot. Heb je de hele dag vrij want ik wil wel mooie foto's
Oja je moet dat allemaal wel voor niets doen, maar dan zal ik als tegenprestatie ervoor zorgen dat er 25 euro naar de zwerfkatjes in Parijs gaat.
De foto's plaats ik dan later op o.a. Mokkels.nl en op mijn site.
Ik speel het via de beheerders van mokkels dus dan hoef jij je hier niet meer mee te bemoeien. Ik heb namelijk een strak plan in mijn hoofd en jij weet dus indderdaad niet wat ik wil
Met citaat reageren
Reageren

Forumnavigatie

Discussietools
Weergave

Volg mokkels.nl: