What's next

Aanbieding

pikant-natteva-
15 DECEMBER 2017

Gratis cammen met Kerst

Moet je kijken wie er online is!

Reageren

Vraag aan Moderator

Discussietools
11 mei 2017, 13:19
LadiesLover
Forum regular
Bedankjes:5.278
1.954 bedankjes in 432 posts
Igoné de Jong:
En Igoné de Jong dan? Heeft u van haar ook persoonlijk argumenten nodig? Want het is wel onlogisch om de plaatjesversie wèl te verhuizen en de filmpjes versie nìet. Maar ja, jullie hebben ook geen drie versies Movies en wel drie versies Plaatjes. Toch blijf ik erbij dat een danseres meer afhankelijk is van haar uiterlijk dan mensen in andere beroepsgroepen. Misschien gaan mensen zich er toch meer voor interesseren als je bekender bent! En kijk ook eens naar de inhoud van haar CV.
Met citaat reageren
10 mei 2017, 19:30
hannes791
Super Moderator
Bedankjes:2.075
298 bedankjes in 206 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LadiesLover Bekijk bericht
Bekendheid van Natascha de Jong:
Wat is nu eigenlijk het criterium?
Zij is al meerdere seizoenen op tv geweest (ook in andere programma's als Fort Boyard en dat paaldansprogramma voor bekende Nederlanders (duet met Jeffrey Wammes);
Ze heeft in internationale producties gestaan (Burn the Floor);
Ze is minstens zo bekend als Vivian Gomez Cardoso of Ingrid Jansen!
Ze had zelfs het programma 'So you think you can dance' gewoon kunnen winnen (evenals Vivian Gomez Cardoso) als ze zelf wat minder bescheiden was geweest! Waar ligt de grens?
Het lijkt wel of er een hetze tegen danseressen gaande is: zie bijvoorbeeld ook Igone de Jong, prima ballerine die nog steeds staat bij Movies onbekend: http://forum.mokkels.nl/34-movies-on...t988109-4.html
Deze discussie doen we niet opnieuw. Natascha staat op dit moment hier en dat blijft voorlopig ook zo. Als Natascha argumenten geeft, dat ze promoveert doen we dat.
Met citaat reageren
10 mei 2017, 14:01
LadiesLover
Forum regular
Bekendheid van Natascha de Jong:
Wat is nu eigenlijk het criterium?
Zij is al meerdere seizoenen op tv geweest (ook in andere programma's als Fort Boyard en dat paaldansprogramma voor bekende Nederlanders (duet met Jeffrey Wammes);
Ze heeft in internationale producties gestaan (Burn the Floor);
Ze is minstens zo bekend als Vivian Gomez Cardoso of Ingrid Jansen!
Ze had zelfs het programma 'So you think you can dance' gewoon kunnen winnen (evenals Vivian Gomez Cardoso) als ze zelf wat minder bescheiden was geweest! Waar ligt de grens?
Het lijkt wel of er een hetze tegen danseressen gaande is: zie bijvoorbeeld ook Igone de Jong, prima ballerine die nog steeds staat bij Movies onbekend: http://forum.mokkels.nl/34-movies-on...t988109-4.html
Met citaat reageren
6 mei 2017, 20:30
LadiesLover
Forum regular
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Epiceply Bekijk bericht
De eerste editie van de vernieuwde mokkels verkiezing is ten einde en de winnares is bekend gemaakt. Nu ben ik van plan nieuwe edities van deze verkiezing te houden. Dit zullen eerst een paar extra Mokkelbabe 2017 mini verkiezingen en daarna wil ik aan de slag gaan met de vernieuwde Mokkelbabe verkiezing genaamd "Europa'' en "Internationaal".

Nu is mijn vraag of alle topics (behalve het winaars topic en extra mokkelbabe topic) van de normale Mokkelbabe verkiezing verwijderd kunnen worden zodat het op de Battle Of The Babes pagina wat overzichtelijker word.
Behalve de volgende post graag, want het is wel makkelijk om op deze lijst te zoeken (ook met oog op volgende jaren als basis, dan kun je het makkelijker met 10 namen of meer per categorie uitbreiden): http://forum.mokkels.nl/29-battle-of...t999973-2.html

Laatst gewijzigd door LadiesLover; 6 mei 2017 om 20:31. Reden: link vergeten
Met citaat reageren
6 mei 2017, 10:03
Epiceply
Active member
Bedankjes:91
669 bedankjes in 158 posts
De eerste editie van de vernieuwde mokkels verkiezing is ten einde en de winnares is bekend gemaakt. Nu ben ik van plan nieuwe edities van deze verkiezing te houden. Dit zullen eerst een paar extra Mokkelbabe 2017 mini verkiezingen en daarna wil ik aan de slag gaan met de vernieuwde Mokkelbabe verkiezing genaamd "Europa'' en "Internationaal".

Nu is mijn vraag of alle topics (behalve het winaars topic en extra mokkelbabe topic) van de normale Mokkelbabe verkiezing verwijderd kunnen worden zodat het op de Battle Of The Babes pagina wat overzichtelijker word.

Laatst gewijzigd door Epiceply; 6 mei 2017 om 19:47.
Met citaat reageren
Reclame
5 april 2017, 16:26
huusje
Super Moderator
Bedankjes:19.170
17.199 bedankjes in 3.375 posts
Citaat:
Is het normaal dat het even duurt voordat je een reactie krijgt als je een mail hebt gestuurd naar de redactie? Ik heb er afgelopen zaterdag en gisteren namelijk een gestuurd.
Ik weet dat de man van de administratie slecht bereikbaar is. Ook wij kunnen 'm moeilijk bereiken. Ik denk dat je je idee helaas bij een idee moet laten. Ik denk ook niet dat het goed is dat er een speciale thread wordt aangemaakt voor het doel dat jij nastreeft. Dat heb ik in een eerdere reactie ook gezegd. Ik denk dat je idee leuk is, maar dat je een evt. reactie van Zimra dan het best in de draad van Zimra kan posten. Zullen we het zo afspreken?

GRTZ
Huusje
5 april 2017, 15:24
Epiceply
Active member
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huusje Bekijk bericht
Leuk idee. Weet alleen niet of die mokkels daarop staan te wachten, maar je kunt het eens proberen. Wat mij betreft, hoeft daar geen nieuw topic voor aangemaakt te worden trouwens.
Is het normaal dat het even duurt voordat je een reactie krijgt als je een mail hebt gestuurd naar de redactie? Ik heb er afgelopen zaterdag en gisteren namelijk een gestuurd.
Met citaat reageren
4 april 2017, 20:10
Epiceply
Active member
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huusje Bekijk bericht
Leuk idee. Weet alleen niet of die mokkels daarop staan te wachten, maar je kunt het eens proberen. Wat mij betreft, hoeft daar geen nieuw topic voor aangemaakt te worden trouwens.
Inderdaad, misschien moet ik de redactie maar eens mailen. Ik denk dat mokkels zoals Anna Nooshin en Zimra Geurts wel bereid zijn om te reageren!

Eigenlijk zou je het dus moeten proberen bij zulk soort mokkels.
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft Epiceply bedankt voor deze post
lssanellicale (15 april 2017)
4 april 2017, 16:31
huusje
Super Moderator
Bedankjes:19.170
17.199 bedankjes in 3.375 posts
Citaat:
Zou het niet ontzettend leuk zijn om een nieuwe rubriek te hebben waarin de echte Nederlandse mokkels in een video reageren op hun eigen persoonlijke pagina?
4 april 2017, 16:13
Epiceply
Active member
Zou het niet ontzettend leuk zijn om een nieuwe rubriek te hebben waarin de echte Nederlandse mokkels in een video reageren op hun eigen persoonlijke pagina?
Met citaat reageren
Reageren

Forumnavigatie

Discussietools
Weergave

Volg mokkels.nl: