What's next

Aanbieding

Ariel Winter
21 NOVEMBER 2017

Ariel Winter laat lipjes doen

Actrice wil duidelijk dat men niet alleen over haar boobies praat…

Reageren

Vraag aan Moderator

Discussietools
9 juni 2017, 19:32
Zuco
Active member
Bedankjes:194
2.132 bedankjes in 402 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huusje Bekijk bericht
Nee, Zuco heeft ongelijk. Die posts horen in de movie draad. Alleen gif-'filmpjes' mogen in de picture draad. Geef jij dit aan Zuco door? THX!

gif-'filmpjes' zijn ook obsolete, te veel mb's. Er bestaat zoiets als HTML5, met players met veel mogelijkheden om te delen/linken. De site loopt achter!
Eén draad met alles, multimedia, chronologisch.

Huusje, Stoerebink, dit is opbouwende kritiek van een gratis schappen vuller.
Met citaat reageren
De volgende 3 gebruikers hebben Zuco bedankt voor deze post:
huusje ( 9 juni 2017), lssanellicale ( 2 juli 2017), stoerebink (10 juni 2017)
9 juni 2017, 18:00
huusje
Super Moderator
Bedankjes:19.123
17.105 bedankjes in 3.362 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stoerebink Bekijk bericht
Mods, even een vraagje! Horen posts met een YouTube-afbeelding, waardoor je rechtstreeks het filmpje kunt bekijken, thuis in de pic- of de movie-draad?

Member Zuco beweert dat dit gewoon in de pic-draad mag!
Nee, Zuco heeft ongelijk. Die posts horen in de movie draad. Alleen gif-'filmpjes' mogen in de picture draad. Geef jij dit aan Zuco door? THX!
stoerebink (10 juni 2017)
9 juni 2017, 17:46
stoerebink
Premium Member
Bedankjes:102.883
2.590 bedankjes in 1.135 posts
Mods, even een vraagje! Horen posts met een YouTube-afbeelding, waardoor je rechtstreeks het filmpje kunt bekijken, thuis in de pic- of de movie-draad?

Member Zuco beweert dat dit gewoon in de pic-draad mag!
Met citaat reageren
28 mei 2017, 02:13
Kanus
Hardcore member
Bedankjes:1.052
6.458 bedankjes in 1.653 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door checkout Bekijk bericht
Wat mij opvalt de laatste tijd, is dat alle foto's die geplaatst worden op mokkels, vooral bij groot formaat niet scherp zijn maar wazig!!!
Alle foto's ??? ...of is dat toch weer wat overdreven en bedoel je sommige caps/foto's.
Ik zou zeggen geeft eens een voorbeeld van wat jij dan zegt dat die waardeloos zijn. Dat heeft dan waarschijnlijk een reden en kan alleen beoordeeld worden als men ook weet waar men over praat.

Een melding krijgen van de beste weergave is onzin.....een cap/foto is zoals hij is. (klein of groot, scherp of wazig e.d.) En hoe kan een PC uit zichzelf bepalen wat goed of fout is om jou die melding dan te geven? daar zijn dus mensenogen voor nodig om dat te bepalen.
M.a.w. welke persoon moet jou die melding dan gaan geven? ik ga dat iig niet de hele dag voor jou doen haha
Met citaat reageren
27 mei 2017, 21:34
checkout
Forum regular
Bedankjes:1.117
5.440 bedankjes in 694 posts
Je zegt weleens dingen waarvan je na afloop denkt.....dat had ik anders moeten formuleren!

Laatst gewijzigd door checkout; 28 mei 2017 om 21:30. Reden: anders bedoeld
Met citaat reageren
Reclame
27 mei 2017, 20:58
lobitterboy
Newcomer
Bedankjes:947
67 bedankjes in 35 posts
als ik een video probeer te plaatsen via YouTube lukt me dat niet
ik heb al verschillende links van dat filmpje ingevoerd alleen hij komt nooit juist in beeld bij de reacties
Met citaat reageren
20 mei 2017, 16:50
Epiceply
Active member
Bedankjes:91
663 bedankjes in 155 posts
Ik heb afgelopen week een bepaald persoon van de readactie een e-mail gestuurd met een idee voor een nieuwe rubriek. Dit zal bestaan uit video montages met beelden van bekende internationele vrouwen.

Ze hebben helaas nog niet gereageerd. Kan het kloppen dat de readactie moeilijk te bereiken is. Ongeacht of het het algeme mail adres is of dat van een bepaald redactie lid zelf. Kan iemand mij hiermee helpen??

Laatst gewijzigd door Epiceply; 20 mei 2017 om 16:52.
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft Epiceply bedankt voor deze post
lssanellicale ( 2 juli 2017)
11 mei 2017, 13:19
LadiesLover
Forum regular
Bedankjes:5.117
1.763 bedankjes in 381 posts
Igoné de Jong:
En Igoné de Jong dan? Heeft u van haar ook persoonlijk argumenten nodig? Want het is wel onlogisch om de plaatjesversie wèl te verhuizen en de filmpjes versie nìet. Maar ja, jullie hebben ook geen drie versies Movies en wel drie versies Plaatjes. Toch blijf ik erbij dat een danseres meer afhankelijk is van haar uiterlijk dan mensen in andere beroepsgroepen. Misschien gaan mensen zich er toch meer voor interesseren als je bekender bent! En kijk ook eens naar de inhoud van haar CV.
Met citaat reageren
10 mei 2017, 19:30
hannes791
Super Moderator
Bedankjes:2.068
298 bedankjes in 206 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LadiesLover Bekijk bericht
Bekendheid van Natascha de Jong:
Wat is nu eigenlijk het criterium?
Zij is al meerdere seizoenen op tv geweest (ook in andere programma's als Fort Boyard en dat paaldansprogramma voor bekende Nederlanders (duet met Jeffrey Wammes);
Ze heeft in internationale producties gestaan (Burn the Floor);
Ze is minstens zo bekend als Vivian Gomez Cardoso of Ingrid Jansen!
Ze had zelfs het programma 'So you think you can dance' gewoon kunnen winnen (evenals Vivian Gomez Cardoso) als ze zelf wat minder bescheiden was geweest! Waar ligt de grens?
Het lijkt wel of er een hetze tegen danseressen gaande is: zie bijvoorbeeld ook Igone de Jong, prima ballerine die nog steeds staat bij Movies onbekend: http://forum.mokkels.nl/34-movies-on...t988109-4.html
Deze discussie doen we niet opnieuw. Natascha staat op dit moment hier en dat blijft voorlopig ook zo. Als Natascha argumenten geeft, dat ze promoveert doen we dat.
Met citaat reageren
10 mei 2017, 14:01
LadiesLover
Forum regular
Bedankjes:5.117
1.763 bedankjes in 381 posts
Bekendheid van Natascha de Jong:
Wat is nu eigenlijk het criterium?
Zij is al meerdere seizoenen op tv geweest (ook in andere programma's als Fort Boyard en dat paaldansprogramma voor bekende Nederlanders (duet met Jeffrey Wammes);
Ze heeft in internationale producties gestaan (Burn the Floor);
Ze is minstens zo bekend als Vivian Gomez Cardoso of Ingrid Jansen!
Ze had zelfs het programma 'So you think you can dance' gewoon kunnen winnen (evenals Vivian Gomez Cardoso) als ze zelf wat minder bescheiden was geweest! Waar ligt de grens?
Het lijkt wel of er een hetze tegen danseressen gaande is: zie bijvoorbeeld ook Igone de Jong, prima ballerine die nog steeds staat bij Movies onbekend: http://forum.mokkels.nl/34-movies-on...t988109-4.html
Met citaat reageren
Reageren

Forumnavigatie

Discussietools
Weergave

Volg mokkels.nl: