What's next

Aanbieding

Emily Ratajkowski
18 NOVEMBER 2017

Emily Ratajkowski showt billen en badmode

Als je bikini’s wil verkopen moet je ze wel aanhouden, Emily!

Reageren

Vraag aan Moderator

Discussietools
25 september 2017, 14:14
huusje
Super Moderator
Bedankjes:19.117
17.100 bedankjes in 3.361 posts
Vooralsnog heb ik hier geen problemen mee, maar we moeten het wel in de gaten houden, dat het niet uit de hand gaat lopen. Youtube is natuurlijk een hele grote speler op internet, die ik niet zo maar wil bannen van ons forum.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stoerebink Bekijk bericht
Ik zou graag eens wat willen voorleggen aan de Mods en leden.

Zo'n beetje alles, wat ook maar een beetje naar "Moneymaking" ruikt, is nu op het Forum verboden. Niets mis mee...

Waar ik echter vragen bij heb, is het steeds meer posten, van links en afbeeldingen (waarop je dan kunt klikken zodat je rechtstreeks wordt verbonden), naar YouTube.

YouTube zelf verdient sowieso al aan alle kliks, vanwege de advertenties. Mij is echter ook bekend, dat posters geld kunnen verdienen met hun filmpjes e.d.

Was gewoon eens benieuwd, of dit in de nabije toekomst problemen kan veroorzaken, vooral omdat het steeds vaker in postings opduikt....

Bij voorbaat dank.
stoerebink (25 september 2017)
25 september 2017, 13:27
stoerebink
Premium Member
Bedankjes:102.854
2.588 bedankjes in 1.134 posts
Ik zou graag eens wat willen voorleggen aan de Mods en leden.

Zo'n beetje alles, wat ook maar een beetje naar "Moneymaking" ruikt, is nu op het Forum verboden. Niets mis mee...

Waar ik echter vragen bij heb, is het steeds meer posten, van links en afbeeldingen (waarop je dan kunt klikken zodat je rechtstreeks wordt verbonden), naar YouTube.

YouTube zelf verdient sowieso al aan alle kliks, vanwege de advertenties. Mij is echter ook bekend, dat posters geld kunnen verdienen met hun filmpjes e.d.

Was gewoon eens benieuwd, of dit in de nabije toekomst problemen kan veroorzaken, vooral omdat het steeds vaker in postings opduikt....

Bij voorbaat dank.
Met citaat reageren
16 september 2017, 11:13
TheBoss
Active member
Bedankjes:897
873 bedankjes in 192 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hannes791 Bekijk bericht
1 uur voor jouw bericht heb ik een andere topic (moderator, uw aandacht voor ....) een update geplaatst.
Excuus, dat is mij ontgaan.
Met citaat reageren
16 september 2017, 09:25
hannes791
Super Moderator
Bedankjes:2.067
298 bedankjes in 206 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheBoss Bekijk bericht
Ik kan ook niet meer voor een post bedanken en volgens mij hebben behoorlijk veel gebruikers hetzelfde probleem. Maar dat ligt dus niet aan die gebruikers zelf? En verder: is er al iets bekend over het herstel van deze functie? Het forum wordt chaotischer als iedereen genoodzaakt is met een post te bedanken en dat niet langer door middel van de oude knop kan doen.
1 uur voor jouw bericht heb ik een andere topic (moderator, uw aandacht voor ....) een update geplaatst.
Met citaat reageren
15 september 2017, 23:27
TheBoss
Active member
Bedankjes:897
873 bedankjes in 192 posts
Ik kan ook niet meer voor een post bedanken en volgens mij hebben behoorlijk veel gebruikers hetzelfde probleem. Maar dat ligt dus niet aan die gebruikers zelf? En verder: is er al iets bekend over het herstel van deze functie? Het forum wordt chaotischer als iedereen genoodzaakt is met een post te bedanken en dat niet langer door middel van de oude knop kan doen.

Laatst gewijzigd door TheBoss; 15 september 2017 om 23:30.
Met citaat reageren
Reclame
15 september 2017, 07:10
nohill68
Hardcore member
Bedankjes:11.929
34.493 bedankjes in 8.475 posts
Citaat:
Prima, dank voor je reactie Hannes, dan wachten we maar even af....
Yep, is de beheerder al geïnformeerd? Dit lijkt op een update met een scriptfoutje.
14 september 2017, 10:49
stoerebink
Premium Member
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hannes791 Bekijk bericht
Ik weet het nu nog niet, maar op mijn browser is de bedank knop weg. Ligt niet aan je PC.
Prima, dank voor je reactie Hannes, dan wachten we maar even af....
Met citaat reageren
14 september 2017, 10:36
hannes791
Super Moderator
Bedankjes:2.067
298 bedankjes in 206 posts
Citaat:
Sinds gisteren verschijnt de "bedank-knop" niet meer bij mij in de draden! Ligt dit aan mijn pc, of is er bij Mokkels iets aan de hand?
Ik weet het nu nog niet, maar op mijn browser is de bedank knop weg. Ligt niet aan je PC.
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft hannes791 bedankt voor deze post
rastasimonbonface (14 september 2017)
14 september 2017, 10:17
stoerebink
Premium Member
Sinds gisteren verschijnt de "bedank-knop" niet meer bij mij in de draden! Ligt dit aan mijn pc, of is er bij Mokkels iets aan de hand?
Met citaat reageren
10 september 2017, 18:19
huusje
Super Moderator
Bedankjes:19.117
17.100 bedankjes in 3.361 posts
Draker, ik heb je argumenten gelezen, maar helaas voor jou, de host komt wat ons betreft niet op de white list. Wat is het probleem om een andere host te kiezen? Lijkt me niet zo'n enorm probleem.

GRTZ
Huusje

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrakerTS Bekijk bericht
Beste mod's

Ik heb een reactie geven op de verdenking dat host xxx-image.com een moneymaking host zou zijn, vanuit de moderator zijde is er echter nog geen reactie geweest.

Ik kan begrijpen dat jullie het druk hebben en dat er naast Mokkels.nl nog zoiets bestaat als een prive leven.

http://forum.mokkels.nl/36-aan-de-mo...0238-1930.html

Forumnavigatie

Discussietools
Weergave

Volg mokkels.nl: