What's next

Aanbieding

Babette van Veen boobies GTST
18 JANUARI 2019

Babette van Veen met Boobies in GTST

Trouwe kijkers worden eindelijk weer eens serieus beloond!

Reageren

Vraag aan Moderator

Discussietools
3 december 2016, 14:21
huusje
Super Moderator
Bedankjes:20.082
18.399 bedankjes in 3.558 posts
Waar vind ik die? ik kan ze niet vinden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Epiceply Bekijk bericht
Het gaat om de volgende topics: mokkel compilaties, battle of the dutch babes, battle of the dutch babes 2.0 en Julia Tavelle!
3 december 2016, 13:08
Epiceply
Active member
Bedankjes:91
771 bedankjes in 193 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huusje Bekijk bericht
Hoi Epiceply,

Kun je me aangeven om welke topics het gaat?

GRTZ
Huusje
Het gaat om de volgende topics: mokkel compilaties, battle of the dutch babes, battle of the dutch babes 2.0 en Julia Tavelle!
Met citaat reageren
3 december 2016, 11:03
pombeer2
Premium Member
Bedankjes:4.871
15.873 bedankjes in 2.795 posts
Citaat:
Daarnaast heb ik nog een leuk ideetje voor een nieuwe rubriek! Ik zat te denken dat het misschien leuk zou zijn als je video's maakt waarin de bekende mokkels van het forum reageren op hun eigen pagina etc.
Hierbij kan je denken aan mokkels zoals Maaike Timmerman (WNL), Helga van Leur (RTL weer), Eva Jinek (KRO NCRV), Sylvie Meis (Hunkemoller), Astrid Kersseboom (NOS). Dit is een kleine greep uit de mokkels die mij tof lijken voor de rubriek. Ik weet zelf ook wel dat dit idee misschien niet uitgevoerd gaat worden maar wilde het gewoon met jullie delen.

Groetjes,
Epiceply
Best een leuk idee. Ik denk alleen dat de namen die jij noemt daar niet voor open staan. Denk eerder dat de jongere actrices als Pip Pellens, Kimberley Klaver, Sigrid ten Napel, (die ook vaak naakt gaan in films/bladen) zoiets zouden willen doen. En bij het interview dan maar gelijk een sexy photoshoot maken voor mokkels.nl?
Met citaat reageren
3 december 2016, 10:55
huusje
Super Moderator
Hoi Epiceply,

Kun je me aangeven om welke topics het gaat?

GRTZ
Huusje

Citaat:
Beste moderator,

Ik heb een kort vraagje wat betreft de topics die ik gemaakt heb. Is er misschien een mogelijkheid dat deze verwijderd kunnen worden? Door omstandigheden zijn deze niet tot zijn recht gekomen en geworden zoals ik gehoopt had.

Daarnaast heb ik nog een leuk ideetje voor een nieuwe rubriek! Ik zat te denken dat het misschien leuk zou zijn als je video's maakt waarin de bekende mokkels van het forum reageren op hun eigen pagina etc.
Hierbij kan je denken aan mokkels zoals Maaike Timmerman (WNL), Helga van Leur (RTL weer), Eva Jinek (KRO NCRV), Sylvie Meis (Hunkemoller), Astrid Kersseboom (NOS). Dit is een kleine greep uit de mokkels die mij tof lijken voor de rubriek. Ik weet zelf ook wel dat dit idee misschien niet uitgevoerd gaat worden maar wilde het gewoon met jullie delen.

Groetjes,
Epiceply
3 december 2016, 10:29
Epiceply
Active member
Bedankjes:91
771 bedankjes in 193 posts
Beste moderator,

Ik heb een kort vraagje wat betreft de topics die ik gemaakt heb. Is er misschien een mogelijkheid dat deze verwijderd kunnen worden? Door omstandigheden zijn deze niet tot zijn recht gekomen en geworden zoals ik gehoopt had.

Groetjes,
Epiceply
Met citaat reageren
Reclame
18 oktober 2016, 15:09
huusje
Super Moderator
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nohill68 Bekijk bericht
Beste oud-collega's,

Ik merk sinds twee weken dat bij het schrijven van een reply er Berichtpictogrammen onder het tekstveld staan.

Is er een optie om dit uit te kunnen zetten? Ik zag het niet bij de instellingen staan.
Bedoel je de smiley's? Ik zou niet weten hoe je die uit zou moeten zetten. Volgens mij kan dat niet.
9 oktober 2016, 08:01
nohill68
Hardcore member
Bedankjes:13.478
37.961 bedankjes in 9.193 posts
Beste oud-collega's,

Ik merk sinds twee weken dat bij het schrijven van een reply er Berichtpictogrammen onder het tekstveld staan.

Is er een optie om dit uit te kunnen zetten? Ik zag het niet bij de instellingen staan.
30 juli 2016, 16:54
Kanus
Hardcore member
Bedankjes:1.136
7.097 bedankjes in 1.788 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exciter Bekijk bericht
Aloha

Ik heb een 'in bad' filmpje met Veronica Hamel (Hill Street Blues). Waar zet ik die?

Een nieuw topic lijkt me wat veel voor een actrice die misschien maar een post krijgt.
Als iedereen zo dacht was Mokkels.nl natuurlijk nooit zo groot geworden.
Nou ja...misschien wel zo groot maar dan wel één groot door elkaar gehutseld onoverzichtelijk rommeltje.

Gewoon een nieuw movie topic aanmaken op haar naam.

Laatst gewijzigd door Kanus; 30 juli 2016 om 16:56.
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft Kanus bedankt voor deze post
exciter (31 juli 2016)
30 juli 2016, 15:24
exciter
Frequent member
Bedankjes:1.053
1.550 bedankjes in 242 posts
Aloha

Ik heb een 'in bad' filmpje met Veronica Hamel (Hill Street Blues). Waar zet ik die?

Een nieuw topic lijkt me wat veel voor een actrice die misschien maar een post krijgt.

Weekend!
Met citaat reageren
6 mei 2016, 08:39
hannes791
Super Moderator
Bedankjes:2.269
335 bedankjes in 234 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tijd Bekijk bericht
Vraagje Ik kom regelmatig mooie foto's tegen van Bella Hay. 25 jaar De dochter van Barry Hay (zanger golden Earring)
Hier bijvoorbeeld in Esquire van 12 april 2016
Waar kan ik die plaatsen, moet ik dan een nieuwe draad aanmaken? en zo ja is dat dan Nederlandse mokkels of onbekend ?
Groetjes Tijd
Bekend is ze (nog) niet. Open een topic bij in opkomst.
Wordt ze bekend/breekt ze door dan verplaatsen we haar razendsnel.
Met citaat reageren
Reageren

Forumnavigatie

Discussietools
Weergave

Volg mokkels.nl: