What's next

Aanbieding

Puck Moonen Helden
11 JANUARI 2018

UITSLAG: Puck Moonen wint Boobies Van Het Jaar 2017!

Mokkelminnend Nederland viel in 2017 massaal voor de blonde wielrenster…

Reageren

Moderator, uw aandacht voor ...

Discussietools
16 januari 2018, 00:06
Kanus
Hardcore member
Bedankjes:1.068
6.664 bedankjes in 1.690 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pombeer2 Bekijk bericht
Het postgedrag van LadiesLover leidt alweer tot irritatie, ditmaal bij Kanus:
De irritatie zit niet bij mij hoor ik denk eerder bij Ladieslover zelf.

Ik zeg hem alleen wat hier min of meer de regel en richtlijnen zijn
en hoe het er verder aan toe gaat op een forum als dit mocht dat niet beschreven zijn....
Ik bedoel we kunnen natuurlijk niet in de regelgeving 100.000 dingen aangeven wat wel of niet mag....
Dat is nooit nodig geweest, maar schijnbaar denk hij er anders over hoe het hier werkt.
Voor dat soort afwijkende dingen hebben we b.v. hier de afdeling: Mokkels Pub!

[satire mode]
Of anders kunnen de Mods misschien nog een regeltje in de regelgeving toevoegen haha
* Het is niet toegestaan om in topics van elk mokkel op dit forum het te gaan hebben over Donald Trump, Jeruzalem erkennen als hoofdstad van Israël,
wat de beweegredenen van Trump daarvan zijn, wat de gevolgen daarvan zullen zijn.
[/satire mode]
Met citaat reageren
De volgende 2 gebruikers hebben Kanus bedankt voor deze post:
huusje (16 januari 2018), pombeer2 (16 januari 2018)
15 januari 2018, 23:41
pombeer2
Premium Member
Bedankjes:4.554
14.298 bedankjes in 2.579 posts
Het postgedrag van LadiesLover leidt alweer tot irritatie, ditmaal bij Kanus:
http://forum.mokkels.nl/showthread.p...30#post1016630

Ik dacht: Ik meld het maar weer even.. Misschien dat er in de toekomst dan nog OOIT wordt ingegrepen..

Met citaat reageren
14 januari 2018, 23:51
huusje
Super Moderator
Bedankjes:19.253
17.443 bedankjes in 3.408 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stoerebink Bekijk bericht
Beste Mods, zag dat Poster Celroad "gebanned" is. Host Nitroflare is inderdaad een Payhost, maar is Share-online dat ook?
Niet zeker of die host ook een pay host is, maar hij geeft een hoop spam mee en bij twijfel zetten we 'm niet op de white list. Tja, en als hij dan na meerdere waarschuwingen gewoon door blijft gaan met posten met die host, dan moeten we ingrijpen.
stoerebink (15 januari 2018)
14 januari 2018, 21:31
stoerebink
Premium Member
Bedankjes:104.018
2.631 bedankjes in 1.155 posts
Beste Mods, zag dat Poster Celroad "gebanned" is. Host Nitroflare is inderdaad een Payhost, maar is Share-online dat ook?
Met citaat reageren
28 december 2017, 08:23
hannes791
Super Moderator
Bedankjes:2.102
308 bedankjes in 212 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dennise Bekijk bericht
Waarom staat stephanie klaver nog steeds in opkomst??
Grappig dat je die vraag stelt na een tip van meer dan een jaar geleden

Sindsdien zijn er geen posts geweest. Op welke gronden zou Stephanie moeten promoveren, vind jij?
Met citaat reageren
Reclame
27 december 2017, 20:25
dennise
Premium Member
Bedankjes:46.740
19.868 bedankjes in 2.454 posts
Waarom staat stephanie klaver nog steeds in opkomst??
Met citaat reageren
2 december 2017, 13:53
hannes791
Super Moderator
Bedankjes:2.102
308 bedankjes in 212 posts
Heb het even aangepast. Doorgaans laat ik het verplaatste topic na een paar uur verdwijnen uit de lijst, maar kennelijk nu vergeten
Met citaat reageren
29 november 2017, 16:07
Kanus
Hardcore member
Bedankjes:1.068
6.664 bedankjes in 1.690 posts
Dit topic is verplaatst naar Mokkels in opkomst.

http://forum.mokkels.nl/5-nederlands...hamburger.html

Maar hij staat OOK nog steeds "actief" in de normale "Nederlandse Mokkels"
Bij mij inmiddels op de 2de page.
Kunnen de Mods daar dus nog even een tijd aan vast zetten...volgens mij kon dat met b.v. een half uur of een uur dan gaat hij automatisch weg....want dat is niet gebeurd tijdens het verplaatsen.
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft Kanus bedankt voor deze post
hannes791 ( 2 december 2017)
17 november 2017, 16:47
Avex
Forum regular
Bedankjes:170
1.305 bedankjes in 255 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stoerebink Bekijk bericht
Moest helaas even wat frustratie kwijt. (Nam die opmerking over dat "kinderlijke", even te persoonlijk!)

Heb mijn bericht betreffende jou, dan ook verwijderd.
Ach ja, we hebben allemaal wel eens van die momenten Ik heb mijn bericht/quote ook aangepast Het kinderlijke waaraan ik refereerde was zeker niet aan jou gericht, dat wil ik nog wel even gezegd hebben.
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft Avex bedankt voor deze post
stoerebink (17 november 2017)
17 november 2017, 00:13
pombeer2
Premium Member
Bedankjes:4.554
14.298 bedankjes in 2.579 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huusje Bekijk bericht
Ik heb eerder gezegd dat hij zijn conclusies moet trekken als hij geen likes met zijn posts krijgt. Die krijgt hij nu wel.
Kijken we dan ook alsjeblieft naar het aantal mensen dat zich eraan irriteert? Dit is al zo vaak door meerdere mensen ter sprake gebracht. Ik ben zeer zeker niet de enige die zich hieraan ergert (zoals blijkt uit het voorgaande maar ook bijvoorbeeld in de draad van Dionne Stax - post 996-992 en verschillende andere draden). Dat hij vervolgens 4 bedankjes krijgt op zijn post in de draad van Anna Drijver stelt mijn inziens dan ook niet zoveel voor, want die krijg je immers vrijwel voor iedere post met een afbeelding...

Ik vind het overigens raar dat er geen consistente lijn in het modereren zit. zo wordt Ladieslover eerst op verzoek op zijn gedrag aangesproken (aangezien de mods zien dat veel mensen het irritant vinden) en de andere keer moet het weer allemaal kunnen terwijl hij het identieke gedrag vertoont.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kanus Bekijk bericht
Je haalt hier e.e.a. wel door elkaar.

Dat je waardering/bedankjes krijgt snap ik met die plaatjes...er zit immers een bijna naakt mokkel in bad.
En DAT is juist de reden dat het op de Frontpage is gepost...en niet omdat er tig en tig veelal dezelfde plaatjes van een bijna naakt mokkel zijn gepost op het forum.

Pombeer2 en Avex en (ikzelf ook wel met deze post) zijn van mening dat je plaatjes opzicht WEL deugen, maar dus niet op de manier van "over the top" gaan.
Je post dus b.v. een plaatje met haar been omhoog...oke en dat kunnen er dan ook nog 2 of 3 zijn met haar been omhoog, maar dan vinden het de meeste members wel genoeg.
In totaal had je van deze hele serie dus 10 of 15 plaatjes kunnen posten en was het ECHT EEN TOP POST geweest.

Ik snap niet waarom jij dus perse zoveel van hetzelfde op dit forum wil zetten.
Ik snap heel goed dat gezichtsuitdrukkingen e.d. heel belangrijk voor jou zijn. Maar je kan "voor jezelf" al die plaatjes toch gewoon in een mapje op je PC bewaren??
De meeste members hier hebben wel zulke archieven....ik ook!
En voor op het forum kies je er dan een paar uit die het mooiste zijn....iedereen blij !!!
Precies dit!

Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft pombeer2 bedankt voor deze post
Avex (17 november 2017)
Reageren

Forumnavigatie

Discussietools
Weergave

Volg mokkels.nl: