What's next

Aanbieding

Rihanna roze
17 OKTOBER 2017

Roze Rihanna schijnt door

Jojoënde Rihanna blijft altijd trots op haar lijf!

Reageren

Moderator, uw aandacht voor ...

Discussietools
28 juli 2014, 22:09
hugo hugen
Old-school member
Bedankjes:10.266
5.201 bedankjes in 1.546 posts
Al een enige tijd loop ik me enorm te ergeren aan de seksueel getinte opmerkingen van enkele leden. Nu heeft Michaelz de laatste tijd om die reden --terecht-- de wind van voren gekregen, maar een van zijn kritieken dat hij niet de enige is die dat doet klopt helaas maar al te zeer. Kan er voortaan wat harder opgetreden worden dan alleen het spreekwoordelijke 'foei', want voor mij verliest de site daardoor echt zijn aantrekkingskracht.
jaymz (28 juli 2014), pombeer2 (28 juli 2014)
23 juli 2014, 16:25
Sweepr
Banned
Bedankjes:346
17.624 bedankjes in 5.848 posts
In het topic van Emma Frain staan ontzettend veel lege posts van Boxey en Grubber
Kan dat topic misschien worden opgeschoond?

http://forum.mokkels.nl/7-buitenlandse-mokkels/12776-emma-frain.html
Met citaat reageren
22 juli 2014, 23:26
RobinFan
Newbie
Bedankjes:1
52 bedankjes in 6 posts
Ik wil dat iedereen de poll objectief invult, en dus zonder te kijken naar wie hem gemaakt heeft. Vandaar het account RobinFan. Niks mis mee lijkt me! De reactie snap ik dan ook niet zo goed.

Met betrekking tot Stoerebink. Begrijp wat je bedoelt, maar ik dacht door dit in mokkelsPub te plaatsen dat niemand er last van zou hebben (en dat die draad daarvoor was). Naar mijn idee moet dit kunnen, maar daar kan over gediscussieerd worden natuurlijk. Het aantal stemmers valt me echter flink mee.

Voor degene die zich afvragen over welke poll dit gaat: http://forum.mokkels.nl/13-mokkels-p...e-playboy.html
Met citaat reageren
22 juli 2014, 23:05
Enigma
Super Moderator
Bedankjes:1.917
30.115 bedankjes in 7.110 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RobinFan Bekijk bericht
Hoi! Ik heb een topic gemaakt met de vraag of men Robin Martens in de Playboy zou willen zien. Ik vroeg me af of mijn eerste bericht met toelichting bovenaan de pagina kan worden vastgepind, zodat iedereen die als eerste kan lezen.

Daarnaast vroeg ik me af of het mogelijk is om de namen van de mensen die hebben gestemd weer te geven. Ik zag al elders op dit forum dat dit wel mogelijk is.
Nee daar beginnen we niet aan pombeer2
17 juli 2014, 16:44
jaymz
Forum regular
Bedankjes:181
65 bedankjes in 36 posts
Dat is allemaal prima, maar we gebruiken adblockers om te voorkomen dat je tientallen popups krijgt, virussen, etc. Mokkels doet dat niet, maar de genoemde image host gaat er al aardig op lijken (op mijn iphone kan ik de foto niet eens zien ivm alle popups en ads die er overheen vallen).
Dus adblock uit zetten levert enorm veel rotzooi, adblock aan zetten: dan kan je de foto (ook) niet zien.
Het komt er op neer: imglizard niet meer gebruiken.
Met citaat reageren
Reclame
17 juli 2014, 15:59
Sweepr
Banned
Bedankjes:346
17.624 bedankjes in 5.848 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kanus Bekijk bericht
Tegenwoordig open ik niet alles meer in het Buitenlandse gedeelte,
maar kom zojuist in dit topic en daar staan foto's op een host "imglizard.com

http://forum.mokkels.nl/7-buitenland...06277-156.html

Ik weet ook niet of meer members deze host gebruiken, maar lijkt me voor
mokkels.nl geen goed idee, omdat velen op hun PC dus AdBlock hebben.
Als je dus een op een thumb klik kom je op een page "Temporary BANNED" met een plaatje "AdBlock Detected"

M.a.w. als een site mij dwingt om bepaalde bescherming UIT te zetten, hoeft het voor mij al niet eens meer.
Het is een beetje de omgekeerde wereld, een website draaien is niet gratis, domein registratie kost geld, server hosting kost geld (veel geld), onderhoud kost geld, software onderhoud kost geld..

Dus mensen die adblock gebruiken zijn eigenlijk slecht voor mokkels.nl omdat dit mokkels.nl inkomsten kost en elk andere site dan ook.

De meeste website's en blog's zoals deze moeten het namelijk hebben van de inkomsten verkregen uit advertentie's, webmasters en website beheerders zullen echt niet honderden zoniet duizenden euro's per maand uit eigen zak gaan betalen om gebruikers een plezier te doen,

Het is geven en nemen, en niet alleen nemen..

Laatst gewijzigd door Sweepr; 17 juli 2014 om 16:02.
Met citaat reageren
17 juli 2014, 11:40
pombeer2
Premium Member
Bedankjes:4.485
13.980 bedankjes in 2.539 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stoerebink Bekijk bericht
Nu gebruik ik zelf geen Plus, maar deze Host wordt al tijdenlang gebruikt door sommige members. Waarom ontstaan dan nu ineens deze problemen?
Omdat we NU deze melding krijgen dat je de foto niet kan zien zonder AdBlock uit te zetten. Beetje vreemde gang van zaken, niet?

Met citaat reageren
17 juli 2014, 11:19
pombeer2
Premium Member
Bedankjes:4.485
13.980 bedankjes in 2.539 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kanus Bekijk bericht

Als je dus een op een thumb klik kom je op een page "Temporary BANNED" met een plaatje "AdBlock Detected"

M.a.w. als een site mij dwingt om bepaalde bescherming UIT te zetten, hoeft het voor mij al niet eens meer.
Ja, had het zelfde probleem! Geen fijne host!

Met citaat reageren
17 juli 2014, 11:17
Kanus
Hardcore member
Bedankjes:1.046
6.413 bedankjes in 1.641 posts

Laatst gewijzigd door Kanus; 17 juli 2014 om 11:25.
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft Kanus bedankt voor deze post
jaymz (17 juli 2014)
16 juli 2014, 19:16
nohill68
Hardcore member
Bedankjes:11.826
34.223 bedankjes in 8.421 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stoerebink Bekijk bericht
Nohill, ik zag dat je een foto in de Prinses Margarita-draad had gepost.

Ik heb die draad eens doorgekeken, en het lijkt me echt tijd dat je daar met een delete-knop bezig gaat....

Deze draad staat vol met politieke uitingen, verdachtmakingen enzovoort.

De belangrijkste reden is nog dat er, behalve die van jou, geen enkele pic meer te bekennen is.

Bvd.
Beste stoerebink,

Er staat - zoals je zegt - een paar keer iets negatiefs tussen. De forumleden die zich hieraan schuldig maakten zijn al lang niet meer actief. En aangezien de thread van Margarita amper wordt bekeken vind ik het eerlijk gezegd de moeite niet waard. Maar bedankt voor het attenderen.

Forumnavigatie

Discussietools
Weergave

Volg mokkels.nl: