What's next

Aanbieding

Marlijn Weerdenburg Perfecte Plaatje
15 NOVEMBER 2018

Marlijn Weerdenburg stript voor Perfecte Plaatje

Na een paar weken achter de camera mocht ze nu zelf poseren!

Reageren

Moderator, uw aandacht voor ...

Discussietools
5 juli 2018, 13:39
pombeer2
Premium Member
Bedankjes:4.832
15.718 bedankjes in 2.772 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LadiesLover Bekijk bericht
3) Bio is gewoon verschil van mening waarvan jullie de meerwaarde niet kunnen waarderen, maar dat wil nog niet zeggen dat het maar waardeloos is en dat er helemaal niemand is die dat niet zou waarderen alleen die durven zich gewoon niet kenbaar te maken!
Hahaha, ja precies. Die durven zich vast niet kenbaar te maken. Leef maar in je eigen wereld

Citaat:
4) Verder doe ik gewoon mijn best om er wat van te maken, niet iedereen vindt hetzelfde leuk. Groetjes.
Dat willen we allemaal maar begin dan alsjeblieft eens met de gebruiken op dit forum te respecteren. Je hebt echt eens een ban nodig om dat te leren.
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft pombeer2 bedankt voor deze post
PBC ( 5 juli 2018)
5 juli 2018, 13:14
LadiesLover
Forum regular
Bedankjes:7.985
2.308 bedankjes in 526 posts
1) Bekendheid: begrijp ik en kan ik het ook wel mee eens zijn (al zijn er ook andere uitzonderingen denkbaar maar daar hebben jullie toch geen begrip voor);
2) Zoekfunctie: werkt toch echt niet goed, anders zou ik er niet zo'n punt van maken. Ik heb dit ook al wel gemeld bij Huusje:
3) Bio is gewoon verschil van mening waarvan jullie de meerwaarde niet kunnen waarderen, maar dat wil nog niet zeggen dat het maar waardeloos is en dat er helemaal niemand is die dat niet zou waarderen alleen die durven zich gewoon niet kenbaar te maken!
4) Verder doe ik gewoon mijn best om er wat van te maken, niet iedereen vindt hetzelfde leuk. Groetjes.

Laatst gewijzigd door LadiesLover; 5 juli 2018 om 13:17. Reden: Snelkoppeling werkend maken
Met citaat reageren
5 juli 2018, 11:59
Kanus
Hardcore member
Bedankjes:1.127
7.076 bedankjes in 1.774 posts
Citaat:
1)Dat komt erop neer dat alleen als iemand populair genoeg is dat deze bij ‘bekende mokkels’ mag staan
NEE, als er b.v. een heel leuk mokkeltje in GTST bijna dagelijks te zien is, maar zij is nog een actrice die zo van de straat geplukt is, dan hoort zij eigenlijk in "opkomst".

Nu kan het volgende gebeuren. 1. zij blijkt zo populair dat ze al binnen 1 week verplaatst word naar Ned. Mokkkels.
2. Ze is na 4 weken alweer die serie uitgeschreven en raakt in de vergetelheid....dus staat ze in "opkomst" goed.

Daar staat ze in afwachting, want misschien komt het toch nog goed met haar populariteit en landelijke bekendheid.

Citaat:
als deze dezelfde opzoekgereedschappen zou hebben
Mokkels.nl heeft een goed zoekfunctie....bovenaan in die grijze balk.
Ook op Google kan je een naam van mokkel invullen met de combinatie mokkels.nl

Dat laatste is dan zeer handig want de zoekfunctie werkt hier alleen niet bij namen met 3 letters ( of minder)

Citaat:
Over die biografieën in de vorm van caps en links van interviews, overzichten etc. Die zijn ook
- niet alleen voor de moderatoren bedoeld;
- en ook niet alleen voor de oppervlakkige forumbezoeker;
- en ook niet alleen voor de vrouw waar de draad voor opgezet wordt;
- maar voor degene die oprecht geïnteresseerd is zodat iemand ook daadwerkelijk meer gewaardeerd kan worden en dus populairder kan worden.

LOL....
Dus jij gaat nu beweren dat jij het allemaal weet hoe het hier in zijn werk gaat.
Lees dit topic nu maar eens: http://forum.mokkels.nl/5-nederlands...euw-topic.html
Deze heb ik ( destijds als Mod) zelf geschreven en ook het idee bedacht waarom er een bio bij moest.
Maar goed jij zal het dan wel beter weten. NOT
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft Kanus bedankt voor deze post
PBC ( 5 juli 2018)
5 juli 2018, 08:52
pombeer2
Premium Member
Citaat:
Beetje voorbarig om iedereen maar over één kam te scheren hè? Dan zal ik er ook eens mee komen. Begrijp nou eens dat ik het imago van deze website wat meer aanzien wil geven. Voor jullie eigen bestwil. Minder plat en dus meer geaccepteerd door iedereen. Bovendien hou ik het best beperkt tot zo veel mogelijk één en dezelfde post. Het zou zonde zijn als je die groep laat liggen!
Hoe vaak heb je nu al niet gehoord dat mensen jouw posts irritant vinden? Trek nou eens je conclusie en begin lekker je eigen site in de plaats van hier alles te vervuilen met jouw posts.

Ik ben nog niet vaak mensen tegengekomen met zo'n bord voor z'n kop. Echt, ik ben het helemaal zat aan het worden met jou. Fucking irritant ben je. En de moderatoren laten het maar allemaal gaan.
Met citaat reageren
De volgende 2 gebruikers hebben pombeer2 bedankt voor deze post:
Avex ( 5 juli 2018), PBC ( 5 juli 2018)
5 juli 2018, 08:40
LadiesLover
Forum regular
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pombeer2 Bekijk bericht
Maar waarom voel jij je aangesproken om, voor de mensen die eventueel geïnteresseerd zijn in die uitgebreide achtergronden (ik denk nog geen 1% van de bezoekers van forum.mokkels), al die links hier te gaan plaatsen? Als iemand geïnteresseerd is in een persoon, dan zal die het desbetreffende mokkel zelf wel even googlen.

Begrijp nou alsjeblieft eens dat bijna niemand hier op dit forum op jouw overbodige informatie zit te wachten en pas je nou eens aan aan de hier geldende gebruiken. Waarom start je niet een eigen website waar je al jouw wensen tot bloei kan laten komen zonder dat je er anderen mee lastig valt..
Beetje voorbarig om iedereen maar over één kam te scheren hè? Dan zal ik er ook eens mee komen. Begrijp nou eens dat ik het imago van deze website wat meer aanzien wil geven. Voor jullie eigen bestwil. Minder plat en dus meer geaccepteerd door iedereen. Bovendien hou ik het best beperkt tot zo veel mogelijk één en dezelfde post. Het zou zonde zijn als je die groep laat liggen!
Met citaat reageren
Reclame
5 juli 2018, 04:56
pombeer2
Premium Member
Citaat:
3) Over die biografieën in de vorm van caps en links van interviews, overzichten etc. Die zijn ook
...
- voor degene die oprecht geïnteresseerd is zodat iemand ook daadwerkelijk meer gewaardeerd kan worden en dus populairder kan worden.
Maar waarom voel jij je aangesproken om, voor de mensen die eventueel geïnteresseerd zijn in die uitgebreide achtergronden (ik denk nog geen 1% van de bezoekers van forum.mokkels), al die links hier te gaan plaatsen? Als iemand geïnteresseerd is in een persoon, dan zal die het desbetreffende mokkel zelf wel even googlen.

Begrijp nou alsjeblieft eens dat bijna niemand hier op dit forum op jouw overbodige informatie zit te wachten en pas je nou eens aan aan de hier geldende gebruiken. Waarom start je niet een eigen website waar je al jouw wensen tot bloei kan laten komen zonder dat je er anderen mee lastig valt..
Met citaat reageren
PBC ( 5 juli 2018)
5 juli 2018, 03:33
LadiesLover
Forum regular
1) Ik waardeer de uitgebreidere uitleg van jullie positie. Dat komt erop neer dat alleen als iemand populair genoeg is dat deze bij ‘bekende mokkels’ mag staan, ook al is iemand al wel landelijk bekend: een vrouwelijke minister komt immers veel meer in het nieuws dan de doorsnee Nederlander.
2) Het zou ook minder erg zijn om in ‘Mokkels in opkomst’ te worden gezet als deze dezelfde opzoekgereedschappen zou hebben als de bekende en onbekende mokkeltabs (zie systematische opzoekbaarheid + http://forum.mokkels.nl/36-aan-de-mo...3310-2013.html). Dit geldt ook voor de echt onbekende mokkels die nu anders tussen hoofdzakelijk naaktmodellen komt te staan wat zij wellicht helemaal niet prettig vindt.
3) Over die biografieën in de vorm van caps en links van interviews, overzichten etc. Die zijn ook
- niet alleen voor de moderatoren bedoeld;
- en ook niet alleen voor de oppervlakkige forumbezoeker;
- en ook niet alleen voor de vrouw waar de draad voor opgezet wordt;
- maar voor degene die oprecht geïnteresseerd is zodat iemand ook daadwerkelijk meer gewaardeerd kan worden en dus populairder kan worden.
Met citaat reageren
5 juli 2018, 00:14
Kanus
Hardcore member
Bedankjes:1.127
7.076 bedankjes in 1.774 posts
Citaat:
Met slechts een enkele verwijzing kan een biografie een vertekend beeld geven
Ik zal het je even uitleggen, want je bent idd behoorlijk irri bezig hier op het forum..Veel mensen ergeren zich daaraan.
Destijds heb ik zelf als Mod voorgesteld dat er een Bio bij moest komen (die tekst in dat bio topic heb ik ook zelf geschreven) om al die topic uit elkaar te houden.....Hetgeen wat jij de laatste tijd veelal doet dat "nieuwe topics starten"

Zo kunnen de mods zien of het in het normale forum thuis hoort of dat het in "opkomst" of "onbekend" thuishoort.

Daarvoor volstaat gewoon 1 foto en 1 of 2 goede links naar b.v. Wiki/IMDB
En let wel: WIJ zijn hier een mokkel forum en dus geen Wikipedia, dus bespaar ons en jezelf al die andere onzinnige links en documenten. want die leest echt NIEMAND !!!

En het begrip "Mokkels in opkomst" zal ik je ook nog even uitleggen.
Dat is bedoeld voor mokkels die b.v. nu beroemd aan het worden zijn, of voor mokkels die niet iedereen kent b.v. regionale TV mokkels of politici of documentaire makers en schrijfsters en weet ik wat allemaal.
Daar staan dus b.v. mokkels tussen die al JAREN bekend zijn van TV maar niet landelijk.
Het is dus niet zo dat iemand 1 keer op de landelijke TV is en waar je op je klompen kan aanvoelen dat daar NOOIT meer in gepost zal worden, dat je dat in Nederlandse Mokkels kan zetten.
Daar is dus ook de BIO voor zodat de Mods meteen kunnen zien dat het verplaatst kan worden naar opkomst of onbekend.
En om de Mods veel tijd en werk te besparen ( want zij zitten hier ook als fans van mokkels en niet om te werken) kan jezelf ook al bepalen waar zo'n mokkel het best in past.

En met "opkomst" word hier dan mede ook bedoeld dat daar veel plaatjes van gecapt kunnen gaan worden en dat er veel foto's van gepost gaan worden....dus een "opkomst" van veel foto's en interesse van een bepaald mokkel en zij kan naar Ned. Mokkels.
Dus word iemand OP DIT FORUM populair dan kan er een uitzondering gemaakt worden....b.v. een blogster of flogster

Iemand uit de politiek ( waar jou interesse b.v. ligt) die kan best bekend zijn, maar heeft voor de meeste mensen hier niks te zoeken....dus naar opkomst....pas als ze veel fans krijgt hiero kan ze altijd nog naar het hoofdforum.
Er zijn er ook wat . b.v. Femke Halsema die wel van meet aan veel fans had en dan loont het om in het normale Ned. Mokkels te staan.
Er zijn ook nieuwe mokkels die meteen een verpletterende indruk maken en veel in de media zijn die meteen in Ned. Mokkels kunnen...Anna Nooshin b.v. of die Dee van der Zeeuw ( die laatste zeg mij niks maar velen dus wel en dan maken de Mods een uitzondering)

Vroeger hadden we alleen Normale en onbekend...en waren er klachten dat iemand naar onbekend moest terwijl ze bekend was..
Vandaar dat er toen een afdeling "opkomst" is gemaakt.

Het liefst zie ikzelf ook dat er maar 1 gedeelte is waar alles in kan, dus dat dat "opkomst" verdwijnt, maar dat is dus niet zo en moeten wij met z'n allen het forum respecteren zoals het nu is.

Laatst gewijzigd door Kanus; 5 juli 2018 om 00:34.
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft Kanus bedankt voor deze post
PBC ( 5 juli 2018)
4 juli 2018, 23:17
pombeer2
Premium Member
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PBC Bekijk bericht
Hier weer een nieuwe topic van de beruchte documentalist. Kan de topic starter hier op aangesproken worden, of ben ik een zeikerd?

http://forum.mokkels.nl/5-nederlands...-wijbenga.html

Ook deze mag wat mij betreft naar Mokkels In Opkomst.
Het houdt ook nooit op met LadiesLover..

Wat een onzin, zo'n uitgebreide biografie met lappen tekst en links. Zit echt helemaal niemand op te wachten.. Snap niet dat hij niet gewoon eens een weekje een ban krijgt. Misschien dat hij zich dan eens een keer normaal gaat gedragen.
Met citaat reageren
PBC ( 5 juli 2018)
4 juli 2018, 22:52
LadiesLover
Forum regular
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PBC Bekijk bericht
1) Ik zeg nergens dat ik haar niet ken.
2) Eens, maar je kan ook overdrijven met plaatjes van lappen tekst en tig links
3) Het zou nog makkelijker kunnen door zonder dat soort overbodige informatie te plaatsen. Ik ben benieuwd hoeveel forummers dat allemaal doornemen.
1) Dan weet je ook dat ze al heel lang meegaat.
2) Met slechts een enkele verwijzing kan een biografie een vertekend beeld geven; door de overlap in meerdere bronnen is dat een algemene deler, ik verteken niets door het geheel weer te geven, het verschil is extra informatie.
3) Die extra informatie zou weer extra leuke plaatjes en video's op kunnen leveren; het zou ook je aanvankelijke mening bij punt 1 kunnen bijstellen.
4)In het algemeen wil ik iemand, waar mogelijk, gewoon wat meer recht doen. Vrouwen en 18+-meisjes die zelf het onderwerp van dit forum zijn kijken ook mee.
Met citaat reageren
Reageren

Forumnavigatie

Discussietools
Weergave

Volg mokkels.nl: