What's next

Aanbieding

Twero Bella
14 JULI 2018

Maak kennis met ondeugende Bella

De mannen liggen aan haar voeten. Letterlijk!

Reageren

Moderator, uw aandacht voor ...

Discussietools
4 juli 2018, 23:14
Kanus
Hardcore member
Bedankjes:1.104
6.938 bedankjes in 1.747 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LadiesLover Bekijk bericht
Met slechts een enkele verwijzing kan een biografie een vertekend beeld geven
Ik zal het je even uitleggen, want je bent idd behoorlijk irri bezig hier op het forum..Veel mensen ergeren zich daaraan.
Destijds heb ik zelf als Mod voorgesteld dat er een Bio bij moest komen (die tekst in dat bio topic heb ik ook zelf geschreven) om al die topic uit elkaar te houden.....Hetgeen wat jij de laatste tijd veelal doet dat "nieuwe topics starten"

Zo kunnen de mods zien of het in het normale forum thuis hoort of dat het in "opkomst" of "onbekend" thuishoort.

Daarvoor volstaat gewoon 1 foto en 1 of 2 goede links naar b.v. Wiki/IMDB
En let wel: WIJ zijn hier een mokkel forum en dus geen Wikipedia, dus bespaar ons en jezelf al die andere onzinnige links en documenten. want die leest echt NIEMAND !!!

En het begrip "Mokkels in opkomst" zal ik je ook nog even uitleggen.
Dat is bedoeld voor mokkels die b.v. nu beroemd aan het worden zijn, of voor mokkels die niet iedereen kent b.v. regionale TV mokkels of politici of documentaire makers en schrijfsters en weet ik wat allemaal.
Daar staan dus b.v. mokkels tussen die al JAREN bekend zijn van TV maar niet landelijk.
Het is dus niet zo dat iemand 1 keer op de landelijke TV is en waar je op je klompen kan aanvoelen dat daar NOOIT meer in gepost zal worden, dat je dat in Nederlandse Mokkels kan zetten.
Daar is dus ook de BIO voor zodat de Mods meteen kunnen zien dat het verplaatst kan worden naar opkomst of onbekend.
En om de Mods veel tijd en werk te besparen ( want zij zitten hier ook als fans van mokkels en niet om te werken) kan jezelf ook al bepalen waar zo'n mokkel het best in past.

En met "opkomst" word hier dan mede ook bedoeld dat daar veel plaatjes van gecapt kunnen gaan worden en dat er veel foto's van gepost gaan worden....dus een "opkomst" van veel foto's en interesse van een bepaald mokkel en zij kan naar Ned. Mokkels.
Dus word iemand OP DIT FORUM populair dan kan er een uitzondering gemaakt worden....b.v. een blogster of flogster

Iemand uit de politiek ( waar jou interesse b.v. ligt) die kan best bekend zijn, maar heeft voor de meeste mensen hier niks te zoeken....dus naar opkomst....pas als ze veel fans krijgt hiero kan ze altijd nog naar het hoofdforum.
Er zijn er ook wat . b.v. Femke Halsema die wel van meet aan veel fans had en dan loont het om in het normale Ned. Mokkels te staan.
Er zijn ook nieuwe mokkels die meteen een verpletterende indruk maken en veel in de media zijn die meteen in Ned. Mokkels kunnen...Anna Nooshin b.v. of die Dee van der Zeeuw ( die laatste zeg mij niks maar velen dus wel en dan maken de Mods een uitzondering)

Vroeger hadden we alleen Normale en onbekend...en waren er klachten dat iemand naar onbekend moest terwijl ze bekend was..
Vandaar dat er toen een afdeling "opkomst" is gemaakt.

Het liefst zie ikzelf ook dat er maar 1 gedeelte is waar alles in kan, dus dat dat "opkomst" verdwijnt, maar dat is dus niet zo en moeten wij met z'n allen het forum respecteren zoals het nu is.

Laatst gewijzigd door Kanus; 4 juli 2018 om 23:34.
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft Kanus bedankt voor deze post
PBC ( 5 juli 2018)
4 juli 2018, 22:17
pombeer2
Premium Member
Bedankjes:4.737
15.152 bedankjes in 2.691 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PBC Bekijk bericht
Hier weer een nieuwe topic van de beruchte documentalist. Kan de topic starter hier op aangesproken worden, of ben ik een zeikerd?

http://forum.mokkels.nl/5-nederlands...-wijbenga.html

Ook deze mag wat mij betreft naar Mokkels In Opkomst.
Het houdt ook nooit op met LadiesLover..

Wat een onzin, zo'n uitgebreide biografie met lappen tekst en links. Zit echt helemaal niemand op te wachten.. Snap niet dat hij niet gewoon eens een weekje een ban krijgt. Misschien dat hij zich dan eens een keer normaal gaat gedragen.

Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft pombeer2 bedankt voor deze post
PBC ( 5 juli 2018)
4 juli 2018, 21:52
LadiesLover
Banned
Bedankjes:6.862
2.218 bedankjes in 506 posts
Citaat:
1) Ik zeg nergens dat ik haar niet ken.
2) Eens, maar je kan ook overdrijven met plaatjes van lappen tekst en tig links
3) Het zou nog makkelijker kunnen door zonder dat soort overbodige informatie te plaatsen. Ik ben benieuwd hoeveel forummers dat allemaal doornemen.
1) Dan weet je ook dat ze al heel lang meegaat.
2) Met slechts een enkele verwijzing kan een biografie een vertekend beeld geven; door de overlap in meerdere bronnen is dat een algemene deler, ik verteken niets door het geheel weer te geven, het verschil is extra informatie.
3) Die extra informatie zou weer extra leuke plaatjes en video's op kunnen leveren; het zou ook je aanvankelijke mening bij punt 1 kunnen bijstellen.
4)In het algemeen wil ik iemand, waar mogelijk, gewoon wat meer recht doen. Vrouwen en 18+-meisjes die zelf het onderwerp van dit forum zijn kijken ook mee.
Met citaat reageren
4 juli 2018, 21:36
PBC
Active member
Bedankjes:168
562 bedankjes in 155 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LadiesLover Bekijk bericht
Cora van Nieuwenhuizen, biografie
Je bent inderdaad een zeikerd!
1) Dit is een minister, als je die niet kent dan ben je pas echt wereldvreemd;
2) Alleen maar plaatjes en video's zonder bio is gewoon onbeleefd en éénzijdig;
3) Ik doe zo'n biografie al alleen in caps en hyperlinks zodat posten voor een andere poster een stuk makkelijker wordt! Bovendien is mij juist gevraagd gevraagd om dat te doen door Carola Schouten dus waar heb je het over!
1) Ik zeg nergens dat ik haar niet ken.
2) Eens, maar je kan ook overdrijven met plaatjes van lappen tekst en tig links
3) Het zou nog makkelijker kunnen door zonder dat soort overbodige informatie te plaatsen. Ik ben benieuwd hoeveel forummers dat allemaal doornemen.
Met citaat reageren
4 juli 2018, 17:52
LadiesLover
Banned
3) Ik doe zo'n biografie al alleen in caps en hyperlinks zodat posten voor een andere poster een stuk makkelijker wordt! Bovendien is mij juist gevraagd gevraagd om dat te doen door Carola Schouten dus waar heb je het over!

Citaat:
Hier weer een nieuwe topic van de beruchte documentalist. Kan de topic starter hier op aangesproken worden, of ben ik een zeikerd?

Met citaat reageren
Reclame
4 juli 2018, 17:48
LadiesLover
Banned
Met citaat reageren
4 juli 2018, 16:32
PBC
Active member
Bedankjes:168
562 bedankjes in 155 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kanus Bekijk bericht
Een bio is helemaal niet meer nodig in dat topic en zeker niet met dat soort irri documentatie....

Met citaat reageren
De volgende 3 gebruikers hebben PBC bedankt voor deze post:
exciter ( 5 juli 2018), Kanus ( 4 juli 2018), pombeer2 ( 4 juli 2018)
3 juli 2018, 10:12
huusje
Super Moderator
Bedankjes:19.639
17.939 bedankjes in 3.494 posts
Je had gelijk. Ik heb niet goed gekeken. Ik heb het aangepast. Over een uur moet de link weg zijn.

GRTZ
Huusje

Citaat:
[afbeelding]

Je moet ook even kijken in het normale Ned.Mokkels.
Hier staat het inmiddels op page 2....maar dat ligt aan hoeveel topics je per pagina heb ingesteld...dus anders even naar page 3 of 4

Het topic waar het om gaat staat ook zoals je zegt al goed op de juiste plek.
Maar dat linkje in Ned. Mokkels moet dus weg, want ook hier kan je gewoon dat topic openen.
2 juli 2018, 17:54
Kanus
Hardcore member
Bedankjes:1.104
6.938 bedankjes in 1.747 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huusje Bekijk bericht
Ik denk dat een andere mod dit al gedaan heeft, want ik kan alleen de thread in "in opkomst" vinden.

Je moet ook even kijken in het normale Ned.Mokkels.
Hier staat het inmiddels op page 2....maar dat ligt aan hoeveel topics je per pagina heb ingesteld...dus anders even naar page 3 of 4

Het topic waar het om gaat staat ook zoals je zegt al goed op de juiste plek.
Maar dat linkje in Ned. Mokkels moet dus weg, want ook hier kan je gewoon dat topic openen.
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft Kanus bedankt voor deze post
huusje ( 3 juli 2018)
2 juli 2018, 15:31
huusje
Super Moderator
Bedankjes:19.639
17.939 bedankjes in 3.494 posts
Ik denk dat een andere mod dit al gedaan heeft, want ik kan alleen de thread in "in opkomst" vinden.

Citaat:
Ook dit topic staat nog actief in Nederlandse Mokkels:

http://forum.mokkels.nl/5-nederlands...rzu-azalp.html

Graag ook even nog een "verwijdertijd" aanhangen zodat hij ook echt verplaatst is.

Forumnavigatie

Discussietools
Weergave

Volg mokkels.nl: