What's next

Aanbieding

Doutzen wasbordje
16 AUGUSTUS 2017

Doutzen Kroes showt wasbordje op Ibiza

Minibikini is Doutzens beste vriend!

Reageren

Moderator, uw aandacht voor ...

Discussietools
10 september 2016, 16:26
pombeer2
Premium Member
Bedankjes:4.389
13.674 bedankjes in 2.491 posts
@Kanus, lijkt me met een duidelijke richtlijn te voorkomen: 1 afbeelding en 1 regel tekst (eventueel met een maximum formaat). Dan is het allemaal te overzien. Dat het geen kermis moet worden ben ik het helemaal met je eens, daarom kan je met een simpele instelling de GIFjes in de signature gewoon uitzetten (net zoals nu het geval is). Daarnaast is het ook maar de vraag of het zo'n vaart zal lopen en iedereen een afbeelding zal plaatsen.

En als het antwoord van de mods nee mocht zijn, is dat natuurlijk ook prima, maar dan moeten ze wel consequent zijn en ook zelf de afbeeldingen uit de signature verwijderen. Ik zie geen reden dat er hier onderscheid in zou moeten worden gemaakt (jouw argumenten gelden ook jegens hun). Een onderscheid zou eventueel te rechtvaardigen zijn indien het aanwijzingen voor nieuwe leden betreft, maar dat is niet het geval. Allemaal wel, of allemaal niet lijkt me dan het redelijkst.

Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft pombeer2 bedankt voor deze post
Avex (10 september 2016)
10 september 2016, 15:43
Kanus
Hardcore member
Bedankjes:1.022
6.310 bedankjes in 1.619 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pombeer2 Bekijk bericht
Hebben de moderatoren hier misschien al over nagedacht?
Niet dat ik hier over ga natuurlijk, en we hadden het hier ook al over in een PM van wat ik ervan weet.
Maar Mods hebben hier geen invloed op...daarvoor moet je bij de administrators zijn.
Men moet op het forum oppassen dat het geen grote flipperkast gaat worden
en met al die banners ertussen ( ja je krijgt ze dan tussen ELKE post) ga je je ook nog eens een ongeluk scrollen.
Terwijl members er zich nu al aan ergeren als er een normale foto staat ivp thumbs.
Bovendien geeft dat ook een effect dat de thumbs/caps die worden gepost veel minder opvallen tussen al die banners die elke keer hetzelfde zijn.
Iemand met zo'n sig die 5 of 6x achter elkaar een post doet met 1 of 2 regeltjes tekst....en een ander die daar met 1 regeltje tekst reacties op geeft met ook zo'n banner....
pffff zie je alleen nog maar hetzelfde plaatje en NIET meer als daar iemand toevallig nog 2 of 3 thumbs tussen heeft gepost.....scrol je zo voorbij.

Destijds was dat hier ook mogelijk om daar een (.gif) banner te plaatsen en dat hebben de eigenaars van Mokkels dus niet voor niets uitgeschakeld.
Vergeet ook niet dat sommigen daar dan een soort van reclame banners neer kunnen zetten.
Dan valt de reclame van Mokkels zelf al niet eens meer op.....en vele hebben het nu al zo dat je die reclame van Mokkels al niet kan zien.
Is de omgekeerde wereld he....bedrijven die Mokkels betalen voor die reclame (die sommige members al niet zien) en aan de andere kant al die gratis reclame
in de vorm van die banners in een sig. die elke member wel MOET zien, want daar is geen adblocker voor. om een IMG tag weg te krijgen.

Oke bovenstaande zal allemaal wel meevallen als daar misbruik van gemaakt wordt qua reclame, maar het rot scrollen en flipperkast effect blijft een feit.

Laatst gewijzigd door Kanus; 10 september 2016 om 15:56.
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft Kanus bedankt voor deze post
Azumi (12 september 2016)
7 september 2016, 17:47
huusje
Super Moderator
Bedankjes:18.829
16.566 bedankjes in 3.271 posts
Citaat:
Oke, wist niet dat niet al te grote afbeeldingen toch zo gepost mochten worden. Dan weet ik dat voor het vervolg
Uiteraard hebben we veel liever dat je thumbnails gebruikt. In dit geval vond ik het niet nodig om in te grijpen, aangezien de foto's niet echt megagroot zijn. Dus voor de duidelijkheid, ja, graag thumbnails gebruiken. Dit scheelt, zoals je in onderstaande reply's kunt lezen, veel scrollen. Dank je.

Ik zal Brilsmurf erop wijzen dat hij meerdere foto's in één post moet zetten en bij voorkeur thumbnails moet gebruiken.
pombeer2 ( 7 september 2016), Tijd ( 7 september 2016)
7 september 2016, 16:14
Kanus
Hardcore member
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tijd Bekijk bericht

En waarom moeten deze mensen per foto bedankt worden??
mee.
Het beleid op Mokkels was/is ook altijd nog dat je meerdere foto's in 1 post moet doen ipv elk plaatje apart...( sommigen zien dat dus ook als bedankjes vissen...net zoals iemand z'n plaatjes quoten en dan de quote tags weghalen )
Als je 1 of 2 dagen later komt hoeft dat natuurlijk niet, maar je kan dat aan de tijd zien dat het achter elkaar gepost is in zeer korte tijd.
Mods zouden die posts samen kunnen voegen en de member erop kunnen aanspreken.
Met citaat reageren
De volgende 2 gebruikers hebben Kanus bedankt voor deze post:
pombeer2 ( 7 september 2016), Tijd ( 7 september 2016)
7 september 2016, 15:46
Tijd
Very regular member
Bedankjes:2.592
13.354 bedankjes in 1.581 posts
Citaat:
Oke, wist niet dat niet al te grote afbeeldingen toch zo gepost mochten worden. Dan weet ik dat voor het vervolg
Als ik even mag aanhaken Ik vind dit persoonlijk ook behoorlijk storend hoor!
Je scrolt je helemaal suf als je door meerdere pagina's wil bovendien zijn deze foto's heel snel verdwenen waardoor je al snel niet meer ziet wat er wel of niet op staat.

En waarom moeten deze mensen per foto bedankt worden??
Het zijn mooie instagram foto's en persoonlijk zie ik ze graag komen, maar niet op deze manier.
(men zou dit als hufterig gedrag kunne ervaren )

Maar goed dit mijn mening Brilsmurf bij deze misschien kun je er iets mee.
Met citaat reageren
De volgende 2 gebruikers hebben Tijd bedankt voor deze post:
Kanus ( 7 september 2016), pombeer2 ( 7 september 2016)
Reclame
7 september 2016, 14:47
huusje
Super Moderator
Citaat:
Zou hier nog eens gewezen kunnen worden op het (indien mogelijk) zo veel mogelijk gebruikmaken van thumpnails? Bedankt!
http://forum.mokkels.nl/5-nederlands...n-martens.html
Je mnag dit zelf ook best zeggen hoor. Ik vind foto's van 1080 x 1080 niet echt onder de categorie 'te groot' vallen. Ik vind ze best acceptabel. Liever natuurlijk gebruik van thumbnails, maar ik vind het in deze gevallen acceptabel. Maar nogmaals, je mag best zelf aangeven aan Brilsmurf dat thumbnails gewenst zijn.
5 september 2016, 14:50
Kanus
Hardcore member
Repost:
http://forum.mokkels.nl/5-nederlands...ess-milne.html
Met citaat reageren
De volgende 2 gebruikers hebben Kanus bedankt voor deze post:
huusje ( 5 september 2016), Tijd ( 6 september 2016)
1 september 2016, 11:44
huusje
Super Moderator
Citaat:
Dank voor de reactie, goed om te horen! Lijkt mij namelijk een leuke toevoeging voor het forum. Ik heb het hier ook even met een van de mensen die de site onderhouden over gehad. Mij werd verteld dat ze dit graag aan jullie, de moderatoren, overlaten en dat jullie dit waarschijnlijk ook zelf zouden kunnen instellen. Zou jij deze kwestie eens aan de andere moderatoren willen voorleggen?
Ik heb het bij je eerste verzoek al voorgelegd.
pombeer2 ( 1 september 2016)
1 september 2016, 11:05
huusje
Super Moderator
Citaat:
Zijn de moderatoren momenteel allemaal op vakantie?
Wat mij betreft, moet het wel kunnen, wat je voorstelt. Ik weet niet hoe de anderen erover denken, en of dit praktisch makkelijk aan te passen is door de webmaster.
pombeer2 ( 1 september 2016)
31 augustus 2016, 08:25
pombeer2
Premium Member
Bedankjes:4.389
13.674 bedankjes in 2.491 posts
Beste mederatoren, ik heb even een vraagje. Ik zie dat het op dit moment voor leden niet mogelijk is om afbeeldingen in de signature te plaatsen. Zo staat de img-code, html-code en de optie op afbeeldingen toe te voegen uit. Ik zag echter dat moderatoren wel de mogelijkheid hebben om afbeeldingen in hun handtekening te plaatsen, waar door sommigen ook gebruik van wordt gemaakt. Zo zie je dit bijvoorbeeld in de signature van Huusje. Persoonlijk vind ik het een beetje scheef dat moderatoren wel een afbeelding in hun handtekening kunnen plaatsen en de "normale" leden niet. Ik zou dit onderscheid begrijpen indien de afbeeldingen door de moderatoren uitsluitend zouden worden gebruikt voor aanwijzingen voor leden, maar dat is niet het geval. Ik vroeg me dan ook af of het niet redelijk zou zijn om dit onderscheid weer recht te trekken en het voor iedereen weer mogelijk te maken om een afbeelding aan zijn signature toe te voegen.

Ik begrijp uiteraard dat het geen kermis moet worden op het forum, maar met een duidelijke richtlijn zou dit naar mijn idee geen problemen op moeten leveren. Zo zie je dit ook op vele andere forums waarbij dit ook geen problemen oplevert. Zo zou je kunnen afspreken dat je slechts 1 afbeelding (geen gifjes, maximale grootte, etc.) en 1 regel tekst in je signature mag zetten. Op die manier blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Ik hoop dat jullie (mods) hier eens naar zouden willen kijken. Mij lijkt een afbeelding in de signature namelijk wel een leuke toevoeging en ik vind het vooral raar dat bepaalde members dit wel kunnen en anderen niet. Bedankt!

Met citaat reageren
Reageren

Forumnavigatie

Discussietools
Weergave

Volg mokkels.nl: