What's next

Aanbieding

Shelly Sterk FHM 500
25 MEI 2018

Shelly Sterk is FHM’s mooiste

Presentatrice staat bovenaan de bekende lijst van 500…

Reageren

Moderator, uw aandacht voor ...

Discussietools
6 augustus 2011, 16:39
stoerebink
Premium Member
Bedankjes:106.236
2.653 bedankjes in 1.169 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kanus Bekijk bericht
.....dat "Opkomst topic" niet echt nodig.

Ik neig ernaar het met Kanus eens te zijn! Er staan tegenwoordig zoveel dames uit bijv. Belgie en Duitsland op het Forum, waarvan ik van 90% nog nooit heb gehoord, dat het Opkomst topic inderdaad overbodig lijkt te zijn geworden.

Ook worden er topics geopend, vaak buitenlandse modellen en presentatrices, waarbij je van tevoren al weet dat die binnen een week naar de achterkant van de postlijst zijn verdwenen, simpelweg omdat er weinig belangstelling voor is.

Maar ik ben geen Mod, dus ik kan alleen mijn feedback achterlaten.
Met citaat reageren
De volgende 2 gebruikers hebben stoerebink bedankt voor deze post:
Judge Knight ( 6 augustus 2011), spangas ( 6 augustus 2011)
6 augustus 2011, 14:49
Kanus
Hardcore member
Bedankjes:1.089
6.826 bedankjes in 1.722 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nohill68 Bekijk bericht
hebben geen landelijke bekendheid.
In principe heb je wel gelijk, omdat er zo'n topic bestaat en er normaal gezien daar van die regionale babes in staan.
Echter, (heb dat al vaker gezegd) vind ik persoonlijk dat "Opkomst topic" niet echt nodig.
Je hebt het nu bv. over Angeligue Krger. Zij heeft al een topic dat al bestond VOORDAT er zo'n Opkomst topic bestond.
En bovendien heeft ze al jaren landelijke dekking en kan heel Nederland haar zien via de satelliet.
De zender AT5 die was eerder echt regionaal, maar die is sinds kort ook op de satelliet en dus nu landelijk te zien.
Als je zegt, ja maar wij hebben kabelTV en we zien die zenders niet ...tja dan ligt dat aan jezelf dat je de mogelijkheden niet wil benutten.

In "Opkomst" heb ik dan ook altijd meer gezien als iemand die b.v. op de publieke zenders voor het eerst te zien is op TV als een opkomend talentje.
Vaak zijn het eendagsvliegjes....idols programma's, big brother, of noem maar op....en daarvoor is er al iets als het topic "Onbekend"
En natuurlijk ook zoals eerder al die babes op AT5, die geen landelijke dekking hadden, maar de meeste regionale babes kunnen nu in feite dus allemaal naar het normale topic als je het zo bekijkt.

Het is dan ook voor de mods en ook voor members altijd een heel gedoe...
Zij staat DAAR niet goed.......en zij moet verplaatst worden want die en die staat daar ook en waarom mag zij daar dan niet? bla bla bla
Bovendien kon ik b.v. Aicha Marghadi nooit ontvangen, maar ik wist WEL wie ze was, want met zo'n groot topic met vele vele plaatjes ontgaat zo'n schoonheid je niet.
Aan de andere kant heb je b.v in Nederlandse Mokkels: Maaike Schuurmans, Natascha van Gurp, Ingeborg Bosch, Silvana Bauer enz enz enz..........en dan dan denk ik WIE ????
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft Kanus bedankt voor deze post
spangas ( 6 augustus 2011)
6 augustus 2011, 08:48
nohill68
Hardcore member
Bedankjes:12.525
36.212 bedankjes in 8.828 posts
Beste mods,

hierbij het verzoek om uit Nederlandse mokkels twee threads te verplaatsen naar Mokkels in Opkomst: Claire Brouwer en Angeligue Krger. Beide dames zijn alleen op de regionale zenders te zien, en hebben geen landelijke bekendheid.
5 augustus 2011, 15:11
Enigma
Super Moderator
Bedankjes:1.932
30.391 bedankjes in 7.146 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stoerebink Bekijk bericht
Dringend verzoek aan de mods om de tientallen "*** uit je nek" berichten, die Toyboy vandaag heeft geplaatst, te verwijderen.

Die gast is zijn berichtensaldo aan het opkrikken door in verschillende threads allerlei hele korte nietszeggende commentaren te geven.

De draadjes zijn al lastig genoeg door te spitten zonder deze troep.
Als hij er zeg maar een stuk of 3 had gepost, had je mij er niet over gehoord, maar hier erger je je kapot aan.
Verwijderd, daar maken wij geen big tissue van.

Ik heb hem op de hoogte gesteld en de berichten van vandaag verwijderd.
Heb er zelf ook moeite mee om op deze manier al die zinloze commentaar berichten door te lopen
De volgende gebruiker heeft Enigma bedankt voor deze post
stoerebink ( 5 augustus 2011)
5 augustus 2011, 14:49
stoerebink
Premium Member
Dringend verzoek aan de mods om de tientallen "*** uit je nek" berichten, die Toyboy vandaag heeft geplaatst, te verwijderen.

Die gast is zijn berichtensaldo aan het opkrikken door in verschillende threads allerlei hele korte nietszeggende commentaren te geven.

De draadjes zijn al lastig genoeg door te spitten zonder deze troep.
Als hij er zeg maar een stuk of 3 had gepost, had je mij er niet over gehoord, maar hier erger je je kapot aan.
Met citaat reageren
Reclame
3 augustus 2011, 13:38
Enigma
Super Moderator
Bedankjes:1.932
30.391 bedankjes in 7.146 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oeds Bekijk bericht
Wat OnStageMusic in http://forum.mokkels.nl/7-buitenland...9-rihanna.html plaatst is ook niets nieuws, alleen een zipje
Maar wel makkelijk voor mensen die het hele zwikje ineens willen downloaden, heb er niet zo'n problemen mee als dat bij grote series zoals deze in de Rihanna topic gedaan wordt.
Weet niet wat andere members en mods hier van vinden? Hoor het graag.
Hij heeft dit trouwens al vaker gedaan in diverse topics.
30 juli 2011, 00:17
Avex
Forum regular
Bedankjes:170
1.308 bedankjes in 256 posts
Misschien niet helemaal op de juiste plek maar ik wou even kwijt dat ik "Schop een mod" mis.
Met citaat reageren
27 juli 2011, 15:10
stoerebink
Premium Member
Asmodai heeft nu via dezelfde Money-Host, ImagePorter, een aantal pics in het Salma Hayek draadje geplaatst!

Laatst gewijzigd door Enigma; 27 juli 2011 om 15:38. Reden: check, thanks, bij eerst volgende keer kan ie op een ban rekenen
Met citaat reageren
24 juli 2011, 09:14
BenJenkins
Old-school member
Bedankjes:29.763
11.161 bedankjes in 2.669 posts
Dubbele thread:

DEZE en DEZE. De juiste naam is met Adelheid.

Verder mogen deze ook wel hoofdletters krijgen: HIER en HIER en HIER

Nog een dubbele: DEZE en DEZE.

Hmm... wordt een lange post zo.
Wellicht handig als de mods zelf even de threads aflopen?

(wil het ook wel doen, maar dan moet je me wel mod maken...)

Ben

**Alles aangepast,bedankt**

Laatst gewijzigd door Gast bezoeker; 24 juli 2011 om 09:59.
Met citaat reageren
22 juli 2011, 23:16
stoerebink
Premium Member
Toevallig ontdekte ik een open thread in Buitenlandse Mokkels onder de naam Houston! Er staat maar 1 bericht in waar de foto's al uit zijn verwijderd, maar omdat een forum altijd extra ruimte kan gebruiken, dacht ik dat jullie deze thread wel konden verwijderen.
Met citaat reageren
Reageren

Forumnavigatie

Discussietools
Weergave

Volg mokkels.nl: