What's next

Aanbieding

Ariel Winter
22 NOVEMBER 2017

Ariel Winter laat lipjes doen

Actrice wil duidelijk dat men niet alleen over haar boobies praat…

Bekijk resultaten enqute: Wat vinden jullie van de Mokkelbabe "Europa'' selecties?
Goed 2 40,00%
Slecht 3 60,00%
Aantal stemmers: 5. Je mag niet stemmen in deze enqute

Reageren

voorselectie Mokkelbabe 2017 ''Europa''

Discussietools
3 juni 2017, 10:27
hannes791
Super Moderator
Bedankjes:2.068
298 bedankjes in 206 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Epiceply Bekijk bericht
De poll is gesloten en er is een uitslag bekend. Omdat een kleine meerderheid de selecties slecht vind heb ik hem opnieuw opgesteld en aangepakt. Van (bijna) alle Europese landen heb ik 1 vrouw gekozen en die laat ik deelnemen aan de vernieuwde voorselectie. De oude voorselectie duurt nog een week, maar die laat ik ook actief voor het geval ik negatieven reacties krijg op de nieuwe versie. Ook een leuke toevoeging is dat onze eigen Chantal Janzen Nederland vertegenwoordigd in de Europese Mokkelbabe verkiezing.

Het stemmen kan vanaf nu en duurt een week.

https://www.playbuzz.com/thomaso15/v...ic_source=copy
Veel en veel beter!!
Met citaat reageren
2 juni 2017, 20:10
Epiceply
Active member
Bedankjes:91
663 bedankjes in 155 posts
De poll is gesloten en er is een uitslag bekend. Omdat een kleine meerderheid de selecties slecht vind heb ik hem opnieuw opgesteld en aangepakt. Van (bijna) alle Europese landen heb ik 1 vrouw gekozen en die laat ik deelnemen aan de vernieuwde voorselectie. De oude voorselectie duurt nog een week, maar die laat ik ook actief voor het geval ik negatieven reacties krijg op de nieuwe versie. Ook een leuke toevoeging is dat onze eigen Chantal Janzen Nederland vertegenwoordigd in de Europese Mokkelbabe verkiezing.

Het stemmen kan vanaf nu en duurt een week.

https://www.playbuzz.com/thomaso15/v...ic_source=copy
Met citaat reageren
30 mei 2017, 18:56
Epiceply
Active member
Zoals jullie weten stuurde hannes791in dit topic een berichtje. Daaruit kon ik op maken dat hij de selectie van de mokkels voor Mokkelbabe ''Europa'' niet zo denderend vind. Ik denk dat hij meer echt bekende vrouwen wil ipv alleen maar tv persoonlijkheden.

Nu is mijn vraag aan jullie of de selectie daadwerkelijk tegenvalt. Ik zal een poll aanmaken en als er binnen 2 a 3 dagen een negatief resultaat uitkomt ga ik de voorronde in zijn geheel aanpassen.

Stel dat ik hem moet aanpassen wil ik het anders doen. Dan ga ik van elk Europees land de mest sexy bekende vrouw kiezen en die stop ik dan in de voorronde. Er kan dan op dezelfde huidige manier gestemd worden uiteraard.

Met het bericht van hannes791 in mijn achterhoofd vind ik toch wel dat hij een beetje gelijk heeft. De selectie is niet het sterkste wat er te vinden valt. Ben je het mee eens of oneens stem dan in de poll.
Met citaat reageren
30 mei 2017, 16:39
hannes791
Super Moderator
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Epiceply Bekijk bericht
Klopt! Dat komt omdat ik bij de landen Frankrijk, Duitsland en Verenigd koninkrijk niet zo heel bekend bekend ben met de vrouwen. Ik heb mijn lijst bij deze landen dan ook gebaseerd op de Laarzenblog website. Hier vind je van deze landen best wat vrouwen en dat zij over het algemeen tv persoonlijkheden.

Maar wees niet getreurd! De bekende actrices en modellen bijvoorbeeld, zullen hoogstwaarschijnlijk toegevoegd worden in Mokkelbabe ''Internationaal'' verkiezing die ik ga houden na de Mokkelbabe ''Europa'' editie. Ik wilde bij de Europa lijstjes ook wel vrouwen gebruiken die in het land bekend zijn maar daarbuiten niet zo. En dat geeft mij dan weer de gelegenheid om de echt bekende vrouwen uit deze landen voor de internationale verkiezing te gebruiken.
Op ons forum zijn alle bekende belgische, franse en engelse dames wel te vinden
Met citaat reageren
30 mei 2017, 15:36
Epiceply
Active member
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hannes791 Bekijk bericht
Idd my bad. Gelukt. Viel me op dat genoeg mokkels voorbijkwamen zonder topic bij ons (of 1 met weinig posts).

Klopt het dat het vrijwel allemaal presentatrices waren. Actrices ben ik niet veel tegengekomen, of zit ik mis?
Klopt! Dat komt omdat ik bij de landen Frankrijk, Duitsland en Verenigd koninkrijk niet zo heel bekend bekend ben met de vrouwen. Ik heb mijn lijst bij deze landen dan ook gebaseerd op de Laarzenblog website. Hier vind je van deze landen best wat vrouwen en dat zij over het algemeen tv persoonlijkheden.

Maar wees niet getreurd! De bekende actrices en modellen bijvoorbeeld, zullen hoogstwaarschijnlijk toegevoegd worden in Mokkelbabe ''Internationaal'' verkiezing die ik ga houden na de Mokkelbabe ''Europa'' editie. Ik wilde bij de Europa lijstjes ook wel vrouwen gebruiken die in het land bekend zijn maar daarbuiten niet zo. En dat geeft mij dan weer de gelegenheid om de echt bekende vrouwen uit deze landen voor de internationale verkiezing te gebruiken.
Met citaat reageren
Reclame
30 mei 2017, 10:16
hannes791
Super Moderator
Idd my bad. Gelukt. Viel me op dat genoeg mokkels voorbijkwamen zonder topic bij ons (of 1 met weinig posts).

Klopt het dat het vrijwel allemaal presentatrices waren. Actrices ben ik niet veel tegengekomen, of zit ik mis?
Met citaat reageren
28 mei 2017, 14:49
Epiceply
Active member
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hannes791 Bekijk bericht
Met de links gaat iets niet goed. Openen pagina lukt niet, zie ik in alle gevallen.
Ik vrees dat alleen jij problemen ondervind. Heb net even snel gekeken en er is al volop gestemd. Omdat de links bij zover ik weet iedereen werken kan ik je helaas niet helpen.

Laatst gewijzigd door Epiceply; 28 mei 2017 om 14:55.
Met citaat reageren
27 mei 2017, 10:55
hannes791
Super Moderator
Met de links gaat iets niet goed. Openen pagina lukt niet, zie ik in alle gevallen.
Met citaat reageren
25 mei 2017, 10:55
Epiceply
Active member
Het is tijd voor de Europese versie van de Mokkelbabe 2017 verkiezing. In deze verkiezing zullen vrouwen van de landen Belgi, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk het tegen elkaar opnemen.

Voor dat het zover is vind er eerst een voorselectie plaats. In deze nemen voorselectie nemen er van elk land 25-35 vrouwen deel. Hiervan blijven er uiteindelijk 10 per land over die de strijd met elkaar aangaan. Het systeem werkt hetzelfde als bij de gewone Mokkelbabe verkiezing alleen zijn de vrouwen nu opgedeeld per land en niet per leeftijdscategorie.

De stembussen voor de voorselectie zijn vanaf nu geopend en duurt 1 week. Op een site heb ik 4 voorselectie gemaakt die een soort van swipe systeem bevatten. Doormiddel van een rood en groen icoontje kan je aangeven welke vrouw je wel en welke vrouw je niet wil dat ze doorgaat naar eerste ronde. Er kan alleen gestemd worden via een directe link die ik hier op het forum post dus alleen de leden en bezoekers van het forum kunnen stemmen.

Belgie: https://www.playbuzz.com/thomaso15/v...ic_source=copy

Duitsland: https://www.playbuzz.com/thomaso15/v...ic_source=copy

Frankrijk: https://www.playbuzz.com/thomaso15/v...ic_source=copy

Verenigd Koninkrijk: https://www.playbuzz.com/thomaso15/m...ic_source=copy

Laatst gewijzigd door Epiceply; 25 mei 2017 om 11:01.
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft Epiceply bedankt voor deze post
krantenjongen (27 mei 2017)
Reageren
Forumnavigatie

Discussietools
Weergave

Volg mokkels.nl: