What's next

Aanbieding

Doutzen Kroes booty
21 SEPTEMBER 2017

Doutzen Kroes is bootylicious

Doutzen gaat diep op de dansvloer!

Bekijk resultaten enqute: Wie zouden jullie graag op GLMRR.nl zien?
Nicolette van Dam 11 12,94%
Lauren Verster 15 17,65%
Liza Sips 17 20,00%
Robin Martens 18 21,18%
Lieke van Lexmond 3 3,53%
Victoria Koblenko 33 38,82%
Sylvie Meis 10 11,76%
Chantal Janzen 26 30,59%
Geraldine Kemper 26 30,59%
Inge Schrama 26 30,59%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 85. Je mag niet stemmen in deze enqute

Reageren

Wie zouden jullie op GLMRR willen zien?

Discussietools
16 maart 2016, 18:14
pombeer2
Premium Member
Bedankjes:4.431
13.819 bedankjes in 2.517 posts
Bijna een jaar verder en ze hebben nog niks bereikt Oké, een shoot met Zimra maar ik had toch op zijn minst één shoot met een echte bekende Nederlander verwacht. Desnoods in lingerie of semi-topless.. Als ze dat nou eens zouden doen krijgen ze tenminste naamsbekendheid. Er zijn genoeg Nederlandse actrices die hiervoor open zouden staan, kijk maar naar de vele dames die in JFK Magazine stonden. Ze pakken het echt slecht aan..

Met citaat reageren
21 juli 2015, 00:33
stoerebink
Premium Member
Bedankjes:101.544
2.545 bedankjes in 1.113 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pombeer2 Bekijk bericht
Ben het helemaal met je eens! Onprofessioneel!
(Ik deel alleen even mee wat ze zeiden)
Je vraagt mensen om vertrouwen en geld, dan zijn zelfs de kleinste details belangrijk.
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft stoerebink bedankt voor deze post
pombeer2 (18 augustus 2015)
20 juli 2015, 17:50
pombeer2
Premium Member
Ben het helemaal met je eens! Onprofessioneel!
(Ik deel alleen even mee wat ze zeiden)

Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft pombeer2 bedankt voor deze post
Kanus (20 juli 2015)
20 juli 2015, 17:05
Kanus
Hardcore member
Bedankjes:1.033
6.362 bedankjes in 1.634 posts
Citaat:
Na navraag blijkt dat ze de "bekende Nederlanders" hebben omgedraaid. Zimra is de eerste (en een dag eerder bekendgemaakt ivm MH17)
En hebben ze daar bij GLMRR dan geen webmaster ???
Dat men eerst een datum kiest 17 juli kon men ook vooraf bedenken dat daar dat MH17 gebeuren op valt.
En als men daar niet bij heeft stilgestaan en het achteraf ongepast zou vinden, pas dat dan op je site aan ( verander 17 in 16 klaar is kees) of geef iig info dat je het een dag eerder bekend heb gemaakt ivm met MH17.

Dat omdraaien van BN'ers is ook al zo'n verhaal
Ja ze hebben ook te maken met 385 BN'ers die allemaal naakt willen....ga je al gauw namen verwisselen hé ..haha
Maar oke...men maakt dat foutje, maar dan snap ik niet dat het NU NOG STEEDS zo op hun site staat bij die hint.
Zoiets moet je toch als GLMRR meteen opvallen dat het fout op je eigen site staat? En dan pas je dat meteen goed aan
met desnoods even een excuus verhaaltje. ( wat tevens meteen weer even een nieuws feitje is op hun Facebook e.d.)

Dit gepruts vind ik gewoon onprofessioneel en dom...sorry !!
Het gaat immers wel om geld dat ze van je vragen, maar je weet dan niet eens waarvoor precies.
Met citaat reageren
20 juli 2015, 11:46
pombeer2
Premium Member
Na navraag blijkt dat ze de "bekende Nederlanders" hebben omgedraaid. Zimra is de eerste (en een dag eerder bekendgemaakt ivm MH17) en de "bekende DJ" zou binnenkort nog moeten komen. Heb persoonlijk liever dat ze met een echt bekend persoon tevoorschijn zouden komen! Maar we wachten af..

Met citaat reageren
Reclame
17 juli 2015, 14:30
pombeer2
Premium Member
Ben het met je eens! Ze zouden zich aan hun eigen data moeten houden! Zimra de dag voor de "echte" bekende Nederlander aankondigen vind ik ook een rare gang van zaken. Ik vind het zeker goed dat ze meer bekende targets op hun site zetten, maar ze zouden inderdaad er beter een paar dagen tussen kunnen laten zitten. En dat ze vandaag nog niks op hun site hebben laten weten is wel een beetje amateuristisch!

Maar hopelijk leren ze ervan!

Met citaat reageren
17 juli 2015, 14:07
Kanus
Hardcore member
Citaat:
Vandaag is Zimra Geurts aan GLMRR toegevoegd en zal bij voldoende donaties een naaktshoot doen. Morgen wordt echter de andere BN'er bekendgemaakt
Wat daar op die GLMRR site staat is voor mij iig geen touw meer aan vast te knopen.

Ze zouden vandaag melden wie dan die DJ is, maar tot nu toe nog stilzwijgen daaro.
En dan dat eerste nieuwsberichtje "17 juli: bekendmaking eerste sexy BN-er op GLMRR!"
En nu staat Zimra groots bovenaan met vermelding van: "GLMRR.com presenteert eerste BN'er: Zimra Geurts!"

Is die Zimra soms ook DJ dan ?? ..want daar lees je dan verder niks over bij die info over Zimra.
Dus dat ze haar ermee bedoelen en dat GLMRR zich niks van hun eigen nieuwsdatums ( 17 juli) wat aantrekt??
Lekker duidelijk daar allemaal...not!!!

Als het toch nog iemand anders is dan Zimra, dan word die BN'er toch mooi even te kakken gezet door GLMRR

Laatst gewijzigd door Kanus; 17 juli 2015 om 14:10.
Met citaat reageren
16 juli 2015, 11:07
pombeer2
Premium Member
Vandaag is Zimra Geurts aan GLMRR toegevoegd en zal bij voldoende donaties een naaktshoot doen. Morgen wordt echter de andere BN'er bekendgemaakt (waarschijnlijk Fajah Lourens).

http://www.glmrr.com/en/case/zimra
http://www.glmrr.com/nl/news/glmrrco...t-zimra-geurts

Laatst gewijzigd door pombeer2; 16 juli 2015 om 11:09.

Met citaat reageren
8 juli 2015, 17:13
LeClerc
Forum regular
Bedankjes:84
936 bedankjes in 186 posts
Denk dat het Miss Nine is, die heeft al eerder topless geposeerd, in JFK Magazine.
Met citaat reageren
7 juli 2015, 17:20
Kanus
Hardcore member
Citaat:
voor hints over wie de bekende Nederlander zal zijn!

Fajah Lourens ????????????????????

Waarom ik dat denk:
Ze is DJ en ze heeft de laatste tijd zo haar lichaam getraind dat ze er
"op DIT moment" helemaal klaar voor is om al die moeite, inspanningen, tijd en energie
wat dat gekost heeft vast te leggen in een shoot waarbij heel haar lichaam compleet te zien is.
Voor haar zelf dan ook leuk om te hebben voor later ( waar ze het dan ook voor doet ) en poen is dan mooi meegenomen

Maar goed we zullen zien....zijn nog meer DJ hé, al ken ik ze allemaal niet om als BNN bestempeld te worden.

Laatst gewijzigd door Kanus; 7 juli 2015 om 17:30.
Met citaat reageren
Reageren

Forumnavigatie

Discussietools
Weergave

Volg mokkels.nl: