What's next

Aanbieding

Inge de Bruijn naakt
21 MEI 2017

Inge de Bruijn naakt in Adam zkt. Eva

Komende week pas op tv, nu al een voorproefje!

Reageren

Android - Chrome - Adblock

Discussietools
23 oktober 2016, 11:54
pombeer2
Premium Member
Bedankjes:4.306
13.320 bedankjes in 2.433 posts
Op dit forum weet ik niet of iemand die host gebruikt, maar op enkele andere internationale fora wel heel veel. Vandaar mijn vraag of die openende pagina's door middel van een extra filter in Ublock Origin kunnen worden geweerd.

Heb ik een afbeelding geplaatst die u hier liever niet had gezien? Laat het me weten, dan zal ik de afbeelding zo spoedig mogelijk verwijderen!

http://watsonuncensored.blogspot.nl/
http://celebskin.org/ruffah/category...y/netherlands/
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft pombeer2 bedankt voor deze post
lssanellicale (25 oktober 2016)
23 oktober 2016, 11:19
huusje
Super Moderator
Bedankjes:18.588
16.019 bedankjes in 3.181 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kanus Bekijk bericht
Dat er plots een site opent met reclame in een nieuw venster, heeft ImageBam ook al.
Bij mij hangt de pc voor 30 seconden vast als ik een afbeelding van Imagebam open. Zeer irritant. Zal waarschijnlijk komen door de AdBlocker die deze nieuwe tab niet accepteert.
lssanellicale (25 oktober 2016), pombeer2 (23 oktober 2016)
23 oktober 2016, 10:50
Kanus
Hardcore member
Bedankjes:1.016
6.155 bedankjes in 1.589 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pombeer2 Bekijk bericht
Wanneer je dit doet wordt er regelmatig ook een nieuwe site met reclame geopend.
Dat er plots een site opent met reclame in een nieuw venster, heeft ImageBam ook al.
Met citaat reageren
De volgende 2 gebruikers hebben Kanus bedankt voor deze post:
23 oktober 2016, 10:49
huusje
Super Moderator
Bedankjes:18.588
16.019 bedankjes in 3.181 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pombeer2 Bekijk bericht
Mijn vraag gaat ook over adblockers dus ik gooi hem even in deze draad! Bij de host Imagetwist wordt de afbeelding geladen en moet je vervolgens klikken om daadwerkelijk naar de afbeelding te gaan. Wanneer je dit doet wordt er regelmatig ook een nieuwe site met reclame geopend. Ik gebruik UBlock Origin en die kan dit probleem niet voorkomen. Ik zie echter dat je filters van derden aan Ublock Origin kan toevoegen. Iemand die hier ervaring mee heeft en weet iemand met welk filter ik bovenstaande probleem kan voorkomen? Alvast bedankt!!
Kun je me zeggen wie deze host gebruikt? Want doorklik hosts zijn betaal-hosts (money-making hosts) en die zijn op het forum niet toegestaan.
23 oktober 2016, 10:04
pombeer2
Premium Member
Bedankjes:4.306
13.320 bedankjes in 2.433 posts
Mijn vraag gaat ook over adblockers dus ik gooi hem even in deze draad! Bij de host Imagetwist wordt de afbeelding geladen en moet je vervolgens klikken om daadwerkelijk naar de afbeelding te gaan. Wanneer je dit doet wordt er regelmatig ook een nieuwe site met reclame geopend. Ik gebruik UBlock Origin en die kan dit probleem niet voorkomen. Ik zie echter dat je filters van derden aan Ublock Origin kan toevoegen. Iemand die hier ervaring mee heeft en weet iemand met welk filter ik bovenstaande probleem kan voorkomen? Alvast bedankt!!

Heb ik een afbeelding geplaatst die u hier liever niet had gezien? Laat het me weten, dan zal ik de afbeelding zo spoedig mogelijk verwijderen!

http://watsonuncensored.blogspot.nl/
http://celebskin.org/ruffah/category...y/netherlands/
Met citaat reageren
Reclame
26 april 2015, 13:13
Kanus
Hardcore member
Bedankjes:1.016
6.155 bedankjes in 1.589 posts
Mijn situatie is nu dat ik een tijdje terug met smartphone van Windows naar Android ben overgestapt en op mijn Xiaomi Mi4 had ik Firefox gezet.
Sinds kort heb ik nu zo'n chromecast stickie ( top ding) en dus is dat handig als je ook Chrome als browsers op je phone en PC en laptop heb.
Dan kan je dus casten vanuit Chrome en word b.v. ook alles netjes gesynchroniseerd qua bladwijzers e.d.

Op PC en laptop heb ik dus in Chrome ook Adblock plus gezet.
Maar ik heb al op Google play gezocht, maar schijnbaar is daar voor de smartphone geen adblock plus app voor. ( weetniet, )

Zijn er hier members met een android smartphone met daarop de Chrome browser ??
En zo ja: Wat gebruiken jullie??

Mokkels forum openen gaat nog redelijk met de reclame hier, maar foto's openen op die picture host is niet te doen.
Foto's zie je NOOIT ...meestal alleen pop-ups die je scherm vullen.
Tja en die pop-ups wil je sowieso niet aanklikken.
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft Kanus bedankt voor deze post
lssanellicale (25 oktober 2016)
Reageren
Forumnavigatie

Discussietools
Weergave

Volg mokkels.nl: