Registreer Wachtwoord vergeten?
What's next

Reageren

Rapidshare free slots

Discussietools
2 februari 2010, 23:47
collector 1
Hardcore member
Bedankjes:5.866
23.900 bedankjes in 8.704 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hooters Bekijk bericht
Ik heb nooit betaald voor mijn premium account, ik heb een collector's account aangemaakt en deze toen ik genoeg punten had omgezet naar een premium account. Veel uploaden en posten dus!

Je kunt ook via PayPal betalen als je toch een account wilt kopen.
Zo kan het ook natuurlijk
Heb zelf vaker via Paypal betaald : 6,99 Euro.
Met citaat reageren
2 februari 2010, 23:05
hoopeloos
Newcomer
Bedankjes:0
1 bedankje in 1 post
hij doet al een weken raar om te DOWNLOAD
Met citaat reageren
2 februari 2010, 22:08
hooters
Premium Member
Bedankjes:450
1.284 bedankjes in 633 posts
Ik heb nooit betaald voor mijn premium account, ik heb een collector's account aangemaakt en deze toen ik genoeg punten had omgezet naar een premium account. Veel uploaden en posten dus!

Je kunt ook via PayPal betalen als je toch een account wilt kopen.
Met citaat reageren
2 februari 2010, 20:51
Ibanez
Super Moderator
Bedankjes:1.381
187 bedankjes in 110 posts
Het goedkoopste abonnement kost dus niet 6,99 maar 9,99.
Via mijn gsm kan ik bellen, moet ik een code intypen en 749 seconden wachten.
10 euro en nog 'ns 12 minuten beltegoed kwijt om een accountje te maken, slaat nergens op.
En dan heb ik een account voor 30 dagen, maar qua bedrag zit ik dan ruim over 't bedrag heen dat men bij rapidshare betaalt voor 90 dagen, raar systeem.
Op wat voor een manier hebben jullie betaald ?

Laatst gewijzigd door Ibanez; 2 februari 2010 om 21:19.
Met citaat reageren
2 februari 2010, 12:22
collector 1
Hardcore member
Bedankjes:5.866
23.900 bedankjes in 8.704 posts
Momenteel nog problemen met de free downloads?
Waarom dan niet gewoon een account nemen? Zo duur is dat toch niet.
Met een download manager kun je heel wat binnenslurpen in 30 dagen . Ook zonder uiteraard maar deze maakt het nog makkelijker voor je.
Een upload manager werkt ook zeer fijn.

http://rapidshare.com/news.html
http://rapidshare.com/rapidtools.html

Als download manager gebruik ik zelf J- Downloader en Flashgot.

Laatst gewijzigd door collector 1; 2 februari 2010 om 14:16.
Met citaat reageren
Reclame
1 februari 2010, 18:52
Masterbater
Active member
Bedankjes:140
288 bedankjes in 138 posts
Mja, ik ben zo iemand die nooit een betaalaccount zou nemen bij een filehost Maar ik weet wel zeker dat iedereen voor RS zou gaan, die hebben de grootste databank.
Ik moet wel toegeven dat ik niet echt aan het puntensysteem had gedacht toen ik zei of ze niet een mirror wilden plaatsen als ze een paar minuten over hadden.
Verder blijft MU wel mijn favo (vanuit free-user standpunt), als je filmpjes upload kun je ze direct embedden (megavideo), het puntensysteem bevalt me goed en de ontbrekende cooldown helemaal.

Ik denk niet dat het zozeer schoppen tegen RS is, het is gewoon bagger dat in deze tijd, waar webspace,traffic en limieten steeds groter en goedkoper worden, de gratis downloadopties slechter worden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kanus Bekijk bericht
Precies

Maar ik lees dan vaak dat mensen alleen maar tegen Rapid aanschoppen.
Dus even een gewetensvraag.

Wat zou je doen als je als free user toch dan maar een betaal acc. wil aanschaffen:
A. 30 euri acc. op b.v. Uploadto nemen waar alleen maar een paar oude vage vids en pr0n te halen is.
B. 30 euri acc. op MegaUpload nemen waar leuke dingen te halen zijn maar ook niet meer dan dat.
C. 30 euri acc. op Rapid nemen alwaar alles te halen is wat jij hebben wil.
1 februari 2010, 18:25
Kanus
Hardcore member
Bedankjes:357
2.492 bedankjes in 851 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Masterbater Bekijk bericht
Ja.. in het kort, de webhosts hebben ons mooi tuk.
Precies

Maar ik lees dan vaak dat mensen alleen maar tegen Rapid aanschoppen.
Dus even een gewetensvraag.

Wat zou je doen als je als free user toch dan maar een betaal acc. wil aanschaffen:
A. 30 euri acc. op b.v. Uploadto nemen waar alleen maar een paar oude vage vids en pr0n te halen is.
B. 30 euri acc. op MegaUpload nemen waar leuke dingen te halen zijn maar ook niet meer dan dat.
C. 30 euri acc. op Rapid nemen alwaar alles te halen is wat jij hebben wil.
Met citaat reageren
1 februari 2010, 18:04
Masterbater
Active member
Ja.. in het kort, de webhosts hebben ons mooi tuk.
1 februari 2010, 17:27
Kanus
Hardcore member
Bedankjes:357
2.492 bedankjes in 851 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Masterbater Bekijk bericht
Toegegeven, het is gewoon een lastig iets,
Ben ik met je eens...is een lastig iets. Ik merk ook wel dat ik minder puntjes krijg dan voorheen doordat free users bijna niet meer kunnen downloaden.

Maar nu kom je dus op het lastige punt

Stel dat ik er ook een megaUpload link bij zou zetten. Dan kan ik het helemaal wel schudden met mijn puntjes op rapid en moet ik er zelf uiteindelijk ook voor gaan betalen....of hier berichtjes gaan posten dat ik niet meer kan downloaden met die slots.
Het vele werk dat ik ermee heb om filmpies te maken en te Uppen, gooi ik dan allemaal ten grabbel omdat free users maar gratis willen blijven downen en downen en downen
Want dat is nu eenmaal het systeem wat alle hosts tegenwoordig hebben: Of je betaald voor je acc., of je doet er veel werk voor......
Doe je of betaal je helemaal niks, kan je ook niks verlangen en mag je al blij zijn dat je nog wat gratis kan krijgen zo nu en dan....en daar kunnen in feite de Uploaders niks aan veranderen.

Citaat:
RS ligt echt om de haverklap plat voor free users en als het al werkt is het zo traag als dikke stront door een trechter.
Punt 2 is dat ik nu een nieuwe provider heb en kan downloaden met 30Mb/s
Links van Rapid die scheuren dus binnen.....filmpie van 800Mb staat binnen 4 min. op mijn PC

Ik heb ook wel hier en daar (van de week nog) iets van zo'n host gedownload waarvan ik geen acc. heb en dus ook als gratis user eerst een poos moet wachten, codes moet gaan invullen en dan met een download snelheid van 25 à 30 Kb/s kan downloaden.
Een filmpie van 25Mb was ik bijna een half uur zoet mee op die gratis hosts zoals die hier op het forum te vinden zijn.

Het is dus sowieso voor iemand fijn als hij/zij ergens een betaal/op basis van punten acc. heeft. (Rapid of Mega of wat dan ook) Als free user ben je gewoon helemaal NERGENS meer van belang.
En dus heeft Rapid een goed businessplan gehad, want daar zitten nu ( weet ik niet precies) toch de meeste mensen op dit moment en is het meeste te halen.....en overstappen naar een ander acc. doe je dan niet makkelijk want dan moet je weer helemaal opnieuw beginnen met filmpies posten om daar een gratis acc. te kunnen krijgen zoals ik nu bij Rapid heb. En qua punten zit ik daar nog wel even onder de pannen.
En zo zullen er wel meer mensen zijn die er zo over denken.
Mocht het voor de Uploader ook niks meer gaan opleveren op Rapid, tja...dan ben ik daar vanzelf dus ook een keer weg.

Laatst gewijzigd door Kanus; 1 februari 2010 om 18:02.
Met citaat reageren
1 februari 2010, 16:43
Masterbater
Active member
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kanus Bekijk bericht
Ik heb er geen verstand van, maar denk eerder dat ze een heel goed businessplan hebben.

.........

....Is alleen uitstel van executie, want die zouden op het moment dat hun marktleider zijn precies hetzelfde gaan doen als Rapid nu doet.
Krijg je hier dus berichtjes van: "Kan iemand het even op Rapid zetten want dat MegaUpload heeft geen downloadslots open "
Ja ben het daar wel mee eens, heb er ook geen verstand van maar ik zie hetzelfde . Maar mijn punt is dus, aangezien die markt in beweging is, de tijd van rapidshare als free host behoorlijk voorbij is en aangezien veel (top)uploaders al een account hebben, de gebruiker op het forum aanzienlijk minder kan downloaden. RS ligt echt om de haverklap plat voor free users en als het al werkt is het zo traag als dikke stront door een trechter.
Toegegeven, het is gewoon een lastig iets, de (top)uploaders kunnen niet 'verplicht' worden ergens een mirror te uppen terwijl ze zelf betalen voor een account. Toch zou het voor het gros op het forum enorm schelen als er een mirrortje bij werd gezet van bv MegaUpload, simpel omdat MU géén cooldown heeft en een erg snelle download (en upload) support.

Forumnavigatie

Discussietools
Weergave
top Naar boven
uur